Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2013 #61 Skrevet 14. oktober 2013 Tror ikke folk blir så veldig sur fordi de ikke blir spurt om å være forlover. Det e jo mer bry enn stas å være det. 1
Alvina Skrevet 14. oktober 2013 #62 Skrevet 14. oktober 2013 Gakk gakk, hva da om bruden ble overkjørt av trikken, ville dere som er uønsket i bryllupet av div årsaker fremdeles gremmet dere over deres skjebne?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #63 Skrevet 18. oktober 2013 Off! Må si jeg gruer meg til den dagen jeg eventuelt skal gifte meg. Jeg har mange venner, men kan ikke invitere alle sammen. Jeg har to venninner , hvor den ene er min beste venninne, men den andre omtaler meg som sin. Og i brullypet mitt kommer jeg ikke til å invitere stemor (som er gift med min far), mor eller mormor. Dette kan bli gøy ser jeg, når det er så mye surmulig og krangling mellom venner. Hva når det blir familie? Anonymous poster hash: b3b46...577
Havbris Skrevet 18. oktober 2013 #64 Skrevet 18. oktober 2013 Hjelpes - jeg er glad for at jeg er ferdig med bryllupet mitt for mange år siden. Ante virkelig at et bryllup kunne bli en katalysator for så mye drama. Hvis vennskap blir brutt på grunn av omstendigheter rundt et bryllup så kan det vel kanskje ikke være så solide vennskap. Bryllup er brudeparets dag og vi andre får heller svelge kamelene våre og glede oss med de som gifter seg.
Jinx123 Skrevet 22. januar 2014 #65 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er nå den eneste i vår vennegjeng som ikke er invitert i venninen min sitt bryllup. Alle de andre er invitert. Med partnere. Dette synes jeg er så sårt. En ting er om man bare inviterer halve gjengen, men alle bortsett fra en? Men kan jo ikke si noe, gud forby man kritiserer hvordan noen gjør gjestelisten sin. Vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2014 #66 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er nå den eneste i vår vennegjeng som ikke er invitert i venninen min sitt bryllup. Alle de andre er invitert. Med partnere. Dette synes jeg er så sårt. En ting er om man bare inviterer halve gjengen, men alle bortsett fra en? Men kan jo ikke si noe, gud forby man kritiserer hvordan noen gjør gjestelisten sin. Vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Gi fanden og ikke gi gave heller når det ble sånn. Blir det snakk om at det ble null gave fra deg så sier du det som det er at siden alle ble invitert utenom deg, så tillot du deg å gi totalt fanden i å gi bryllupet oppmerksomhet på noe som helst vis. Du må også regne med at det her har blitt notert hos de andre i gjengen deres, hvis de snakker frempå om deg hos bruden, så er de gode venner av deg, hvis de bare lar det passere, så ville jeg ha begynt å se meg om etter andre venner, hvis jeg var deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå