AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Skal kjøpe meg en ny toalettveske, men trenger tips til en som er både fin og praktisk. Noen som kan linke til slike? Anonymous poster hash: 3ba34...6b4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Sy den selv. Kjøpe,kjøpe... Ok. Har du forslag til hvilken symaskin jeg skal kjøpe? Anonymous poster hash: 3ba34...6b4 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Sjekk ut epla.no. Der ligger det mange forskjellige håndsydde toalettmapper, finner du ikke noe som er akkurat sånn du tenkte kan du helt sikkert få noen til å sy en på bestilling. Anonymous poster hash: 7d616...d38
lintin Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Jeg har denne fra LULU's: http://www.coverbrands.no/merker/lulu-s/beauty-bag-mink Veldig god plass til alt fra kremer og krukker til hårspray. I topplokket er det et separat rom til oppbevaring av sminkekoster så de holder seg pene og ikke griser til hele toalettmappen. Endret 8. oktober 2013 av lintin
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 marykay har fine børstesett og en mappa som heter travel roll up bag, som har 4 vesker som kan taes ut og settes inn igjen, borrelås, på marykay.no finner du en forhandler Anonymous poster hash: 15343...1e6
Lila Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har denne til sminke og denne til toalettsaker fra Lulu's. Kjempefornøyd. Veldig pene og god kvalitet!
Gjest Conradine Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har denne fra Samsonite. Har hatt den i 12 år og den er fremdeles like fin. Det praktiske er kroken i vesken som gjør at jeg kan henge den opp og har innholdet lett tilgjengelig. Anbefaler den til alle.
_Aries Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har denne fra Samsonite. Har hatt den i 12 år og den er fremdeles like fin. Det praktiske er kroken i vesken som gjør at jeg kan henge den opp og har innholdet lett tilgjengelig. Anbefaler den til alle. Tror min er ganske lik den du linket. Isåfall er den veldig praktisk!
isbiten. Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har denne til sminke og denne til toalettsaker fra Lulu's. Kjempefornøyd. Veldig pene og god kvalitet! Jeg bruker også disse to, og er veldig fornøyd!
Gjest Kv84 Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har denne fra LULU's: http://www.coverbrands.no/merker/lulu-s/beauty-bag-mink Veldig god plass til alt fra kremer og krukker til hårspray. I topplokket er det et separat rom til oppbevaring av sminkekoster så de holder seg pene og ikke griser til hele toalettmappen. Kan Lulu's bare å få tak i på nett?!
lintin Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 Kan Lulu's bare å få tak i på nett?! Nei, jeg kjøpte min i en liten interiørbutikk utenfor Bergen. Ser ut som nettsiden til lulu's er nede, så er litt usikker på hvordan du kan finne en forhandler...:-(
muffin26 Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 coverbrands.no har de. Jeg må spandere en på meg selv snart.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #16 Skrevet 10. oktober 2013 Tusen takk for tips, alle sammen! Jeg synes rett og slett Lulu's ser litt billige og plastikk-aktige ut, kanskje de ser finere ut i virkeligheten? Tydeligvis en hype, det der. Men uansett, takk for tips. Anonymous poster hash: 3ba34...6b4 3
Gjest Conradine Skrevet 10. oktober 2013 #17 Skrevet 10. oktober 2013 Tusen takk for tips, alle sammen! Jeg synes rett og slett Lulu's ser litt billige og plastikk-aktige ut, kanskje de ser finere ut i virkeligheten? Tydeligvis en hype, det der. Men uansett, takk for tips. Anonymous poster hash: 3ba34...6b4 Ikke vet jeg noe om Lulu`s men jeg kan i hvert fall gå god for Samsonite - det er en kvalitet av ypperste klasse. Jeg reiser mye og min har holdt seg akkurat like fin nå etter 12 år som da den var ny. Ser rett og slett ikke at den er brukt. Den har også egne rom med plass til sminkekoster - og den rommer det meste.
sofie777 Skrevet 10. oktober 2013 #18 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg er også på leting etter toalettveske, ikke til sminke, men til alle toalettsakene. Jeg forstår at Samsonite er god, men tenker at den tar veldig stor plass, for uansett hvor mye en har i den, tar den like stor plass i kofferten. Jeg har til nå hatt en myk veske som jeg kan "kverke" sammen når jeg har fylt den opp, da tar den ikke stor og verdifull plass. Dette gjelder selvfølgelig bare om man flyr ofte, om man bare kjører bil på ferie, kan toalettvesken være utenfor kofferten og nesten ta så mye plass den vil. Jeg har sett meg ut noen på Ebay jeg synes passer, for jeg er avhengig av lav pris. Denne er den jeg mest sannsynlig går for, kanskje jeg kjøper en innerveske i tillegg. Ellers er denne stor nok, men vet ikke om den er myk nok. Har også sett på en annen type som er todelt, men den virker litt liten.
heeihallo Skrevet 11. oktober 2013 #19 Skrevet 11. oktober 2013 Lulus! de har utrolig fine toalettmapper/sminkepunger i forskjellige størrelser og farger! de er i vertfall veldig fine!
pandabear Skrevet 11. oktober 2013 #20 Skrevet 11. oktober 2013 Tusen takk for tips, alle sammen! Jeg synes rett og slett Lulu's ser litt billige og plastikk-aktige ut, kanskje de ser finere ut i virkeligheten? Tydeligvis en hype, det der. Men uansett, takk for tips. Anonymous poster hash: 3ba34...6b4 Helt enig, har ikke noe sansen fpr de. Jeh liker moods of Norway sine. De er i litt samme stil, men ser ikke så billige ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå