Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettet

Endret av LovelyMonroe
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

slettet

Endret av LovelyMonroe
Skrevet

Eh. Man ser nesten tissen din.

Anonymous poster hash: f99a0...39f

• Liker 2
Skrevet

Ja, ja. OK.. Way to much information! :sjokkbla:

Anonymous poster hash: 79d71...edf
Skrevet (endret)

Nesten skyter ingen mann av hesten. ABer; dere er sikkert 12 og kan nesten ikke noe for det, men allikevel; idioter. Hvor har dere mest vondt? :klaske:

TS; kos deg med magen din du! Det er kjempegøy når man endelig ser at det er noe der ;) Jeg så det tydelig når jeg lå på rygg om morgenen og trakk inn magen. Gjerne med en kynner og full blære. Skikkelig kul! :)

Endret av siebaeo
  • Liker 9
Skrevet

Jeg prøvde aldri det der, men har nok mer fett på magen enn deg for tviler for at jeg kunne klart det :) Men siden livmora "krøp" over symfysen i ca uke 12 og til den nådde navlen så kjente jeg toppen av livmora godt ved å klemme litt. Etter den kom over navlen ble den vanskelig å finne, men nå som jeg er høygravid er det kjempe lett :P

• Liker 1
Skrevet

Eh. Man ser nesten tissen din.

Anonymous poster hash: f99a0...39f

Oi! Heldig du er da :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Ja, ja. OK.. Way to much information! :sjokkbla:

Anonymous poster hash: 79d71...edf

:sol:

Skrevet

Jeg prøvde aldri det der, men har nok mer fett på magen enn deg for tviler for at jeg kunne klart det :) Men siden livmora "krøp" over symfysen i ca uke 12 og til den nådde navlen så kjente jeg toppen av livmora godt ved å klemme litt. Etter den kom over navlen ble den vanskelig å finne, men nå som jeg er høygravid er det kjempe lett :P

Ja! Åh, det er så kjekt! Gleder meg til å få skikkelig mage, men man blir vel tidsnok lei den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...