skunkeningrid Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har lyst på noen MAC øyenskygger, jeg vil kjøpe en sånn som det er plass til 4 øyenskygger. Jeg vil ha en matt skygge som jeg kan bruke til å fylle inn brynene, en basefarge, en matte skygge som jeg kan ha ytterst på øyet eller i globallinjen og en highlighterfarge. Jeg har blå øyne, gyllenblondt hår og ganske lys hud. Hvilke anbefaler dere og hvor mye vil det koste?
Stellia Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har lyst på noen MAC øyenskygger, jeg vil kjøpe en sånn som det er plass til 4 øyenskygger. Jeg vil ha en matt skygge som jeg kan bruke til å fylle inn brynene, en basefarge, en matte skygge som jeg kan ha ytterst på øyet eller i globallinjen og en highlighterfarge. Jeg har blå øyne, gyllenblondt hår og ganske lys hud. Hvilke anbefaler dere og hvor mye vil det koste? Øyeskygge til bryn: Omega Basefarge: Soft Brown Matt skygge i ytre V: Espresso (kald brun), Brun (kald mørkebrun) eller Handwritten (mørk brunrød) Highlighter: Phloof Du kan ikke bomme på disse
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Club, Typograph, Copperplate og vanilla.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Dazzlelight, Swiss Chocolate, Omega og Espresso. Anonymous poster hash: 7a4d1...631
Kira-delta Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg vet dette ikke er mac, men smashbox sin palett for blå øyne er veldig veldig fin http://m.youtube.com/watch?v=VXtMeGpgRbM
Adhara Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Mvh Irrlys, mod.
ilc Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg foreslår Blanc Type, Naked Lunch, Omega og Charcoal Brown
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg foreslår Blanc Type, Naked Lunch, Omega og Charcoal Brown Orb, mystery, vanilla og omega Vil dere foreslå for grågrønne øyne og mørkebrunt hår i kald tone også? :) Anonymous poster hash: d9206...c18
Mija Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Naked Lunch og Satin Taupe er min favorittkombinasjon til hverdags. Shroom er fin som highlighter. Andre favoritter hos meg er Jest, Sable, All That Glitters og Twinks Jeg har mørke bryn naturlig, så hva som passer til det kan jeg ikke tipse om. Har veldig lite matte farger så det kan jeg heller ikke gi så mange tips om. Har Swiss Chocolate, den er jeg fornøyd med. Følger med på tråden for jeg vil gjerne ha flere matte.
Gjest BabyBlue Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Vil dere foreslå for grågrønne øyne og mørkebrunt hår i kald tone også? :) Anonymous poster hash: d9206...c18 Hvis du er veeeldig blek er vanilla en fin basefarge, hvis ikke er orb en god basefarge og vanilla en god highlighter. Mystery er mørk og fin for markering av globalen eller for markering av øyenbrynene (bruk med måte da), omega er lysere og passer også til øyenbryn, men da helst til blondiner
ilc Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 Vil dere foreslå for grågrønne øyne og mørkebrunt hår i kald tone også? :) Anonymous poster hash: d9206...c18 Jeg elsker og forguder dypburgunderlilla-aktige Sketch (jepp, sykt godt på å beskrive farger) og tror den ville vært enda finere til øyne med grønnskjær. Den er dog ingen "standard brun", men jeg synes den fungerer veldig fint til samme formål - å definere globalen. Til bryn tror jeg Charcoal Brown kunne vært noe, den fungerer i alle fall greit på meg, og som basefarge foreslår jeg Orb om du er rosatonen eller Brulé om du er gultonet. Tåler du bittelitt shimmer er Vanilla veldig lys og fin som både basefarge og highlight, og nydelig sammen med Sketch! Som "lokkskygge" vil jeg foreslå Shale, som også har lillapreg. Jeg innser at det er dårlige anbefalninger om du kun er ute etter noe brunt, men du kan jo i alle fall Google dem og se hva du synes - jeg synes de gjør veldig mye ut av seg samtidig som de er utmerkede både til hverdagssminke og som utgangspunkt for festsminke Mine fire top picks er altså: Vanilla, Shale, Charcoal Brown og Sketch. (Jeg tror jeg må sminke meg med de i morgen, altså <3)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå