AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Synes dere jeg kan bruke denne som julekjole hjemme hos familien, eller blir den for "sexy"? Kjæresten min skal holde en del kirkekonserter før jul. Jeg rekker bare å komme til den siste han skal holde, og vil gjerne pynte meg litt, samtidig som jeg er litt småsexy i hans øyne. (Han synes jeg har en helt fantastisk rumpe, så jeg bør helst ha noe ettersittende... ) Går det an å bruke denne kjolen i kirken, selv om ryggen er så åpen? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/bonnie-dress-917504-14/ Anonymous poster hash: 738eb...731
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Nei. Selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: fe0db...118 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Du bør ha på deg et sjal, eller en kort jakke, som dekker ryggen akkurat når du er i kirken. Ellers var jo kjolen kjempefin! Anonymous poster hash: 2a75d...e82 3
Rosa Sitron Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg hadde sett rart på deg om du hadde dukket opp i kirken med den kjolen.. 9
Rosewood Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Kjolen var dritlekker :D Men du bør ha en jakke eller en kåpe over i kirka.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Synes ikke kjolen var så fin,tror de fleste hadde sett "billige" ut i den... Hvertfall ikke en kjole jeg ville brukt i kirken,uansett alder. Anonymous poster hash: 56c21...0ab 6
Jolene Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Med en enkel bolero eller noe slikt burde du være reddet i kirken
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Som de andre sier bør du dekke ryggen/skuldrene i kirken. Syns den var for kort også, i det hele tatt ganske "billig". Anonymous poster hash: 88095...45a 2
Gjest Arch Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 For naken, for kort og for feil til kirke. 4
She_Leiva Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 NEI! Ikke ta på deg denne i kirken. Den er for kort og alt for utfordrende med tanke på å vise mye hud... Ellers synes jeg kjolen var fin til en litt mer... tja...Uformell anledning enn kirkegang.
Honey Dew Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Synes dere jeg kan bruke denne som julekjole hjemme hos familien, eller blir den for "sexy"? Kjæresten min skal holde en del kirkekonserter før jul. Jeg rekker bare å komme til den siste han skal holde, og vil gjerne pynte meg litt, samtidig som jeg er litt småsexy i hans øyne. (Han synes jeg har en helt fantastisk rumpe, så jeg bør helst ha noe ettersittende... ) Går det an å bruke denne kjolen i kirken, selv om ryggen er så åpen? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/bonnie-dress-917504-14/ Anonymous poster hash: 738eb...731 Skal du være tilstede i kirken, er ikke denne kjolen passende. Hvis du allikevel skal ha den på, vil jeg anbefale deg å ta en jakke over slik at du skjuler ryggen. Du bør også gå for en litt lengre kjole.
Luckiness Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Ta på jakke/blazer/bolero og ha på sort tynn strømpebukse. Dette kan du jo ta av deg når du kommer hjem
Basi Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Enig med Luckiness vedr blazer e.l. over samt svart strømpebukse :-) Personlig blir kjolen for kort for meg, men om du har lyst til å bruke den for å pynte deg for din kjære som kommer til å like den er det bare å dekke deg litt mer til i kirken :-) Kort kjole som ser litt for risky ut kan fort bli anstendig "nok" med mørk strømpebukses :-) Kommer jo uansett å være for kaldt i kirken og gå uten jakke + strømpe ;-)
Barcelone Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Digger kjølen. Synes den er rålekker. Passer ikke i kirken... Med mindre du har en lang kåpe over som dekker deg litt mer.
_Aries Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Kjolen var kjempefin. Men som andre sier så burde du bruke et sjal eller noe som dekker ryggen din. Samt at du bør bruke strømpebukse, siden kjolen var så kort.
Gjest BettyBoop Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Synes dere jeg kan bruke denne som julekjole hjemme hos familien, eller blir den for "sexy"? Kjæresten min skal holde en del kirkekonserter før jul. Jeg rekker bare å komme til den siste han skal holde, og vil gjerne pynte meg litt, samtidig som jeg er litt småsexy i hans øyne. (Han synes jeg har en helt fantastisk rumpe, så jeg bør helst ha noe ettersittende... ) Går det an å bruke denne kjolen i kirken, selv om ryggen er så åpen? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/bonnie-dress-917504-14/ Anonymous poster hash: 738eb...731 WOOOOW den var fin. Vil ha. Men ikke helt passende i kirka da.. Mer julebord eller nyttårsfest kjole
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg synes kjolen er på grensen til å være for tacky selv på julebord med jobb eller på byen, og ville absolutt ikke bruket den i kirken eller med familien. På fest med venner derimot, er alt lov. Anonymous poster hash: 7fa77...f8f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå