AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hilken butikk på strømmen storsenter kan man kjøpe svea jakker til damer?Anonymous poster hash: 41c4f...6f1
tosmåbarn Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 vet ikke hvilken butikk på Strømmen, men du kan jo sjekke her! http://www.miinto.no/brands/svea
tosmåbarn Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har en med ekte pels i kragen, LOVE IT!!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Vil prøve den før jeg kjøper den, i tilfelle den er for stor eller liten i størrelsen. Ingen som vet hvilke butikker på strømmen som kan selge disse jakkene?Anonymous poster hash: 41c4f...6f1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har en med ekte pels i kragen, LOVE IT!! Skam deg! Anonymous poster hash: d5f8f...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 TS her igjen. Vet dere foresten om modellene på de med og uten ekte pels pels er like? Tenkte å bestille en uten ekte pels på nettet, men vil gjerne prøve en i butikk før jeg bestiller, og i butikken er det vel bare de med ekte pels som selges.Anonymous poster hash: 41c4f...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå