Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som reiste til Tyrkia på ferie for 10år siden og møtte en tyrker som hun falt pladask for. Siden har hun dratt til Tyrkia så ofte hun kunne.

Hun har flere ganger forsøkt å glemme han og møtt menn her hjemme og innledet forhold og fått barn med en. Så fort denne tyrkeren tar kontakt igjen så dumper hun mannen og reiser rett til denne tyrkeren og blir der hele sommeren, med eller uten barnet. Det går toppen en måned fra hun reiser hjem fra Tyrkia til romansen har kjølnet. Forståelig nok så nekter barnefaren å ta henne tilbake.

Det går noen år så har hun glemt denne tyrkeren og møter en ny norsk mann som hun får barn med. De lever lykkelig sammen i ett par år til tyrkeren tar kontakt igjen og visstnok er i ferd med å bli tvangsgiftet og hun igjen går fra alt hun har og reiser igjen til Tyrkia. De tilbringer tid sammen før romansen(feriepengene) igjen tar slutt.

Samme historien går igjen, barnefar nummer 2 nekter å ta henne tilbake og nå sliter hun med å få full omsorgsrett for begge barna sine pga ustabilt hjem. Hun er uten fast jobb og dårlig økonomi. Hun ser bare frem til neste tur til Tyrkia. Det er Tyrkia ditt og Tyrkia datt.

Hun kommer seg ikke videre med livet sitt. Vi har selvsagt fått henne til å tenke seg om at han lurer henne. Hun blir sint hver gang og kutter oss ut for en periode. Denne tyrkeren har også tatt kontakt med nesten alle jentenavn på vennelisten hennes på facebook og flørtet, meg inkludert. Da beskyldte hun oss for å forføre han fra henne.

Han lover alltid gull og grønne skoger som at han kommer til Norge for å være sammen med henne. Det har han sagt i mange år. Noen som har erfart det samme?

Jeg skriver med mobil, så beklager skriveleif.

Anonymous poster hash: 6d539...d0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke opplevd det samme, men jeg blir kvalm av å lese det. Det er jo ikke tvil om at denne tyrkeren lurer henne. Jeg er 19 år gammel og var i Tyrkia med ei venninne denne sommeren. Møtte en tyrker som jeg trodde var annerledes enn alle de andre sleske tyrkerne. Han var skikkelig gentle til å begynne med, virket bare som om han var ute etter vennskap etter som han inkluderte både meg og venninnen min. Long story short: Jeg ble voldtatt.
I ettertid tok tyrkeren kontakt hver dag på Facebook. Maste om at jeg måtte komme tilbake. Til slutt blokket jeg ham, jeg ble ikke smigret av alle de "vakre" tingene han sa til meg.
Poenget er: Det høres ut som venninnen din har et sterkt behov for å føle seg attraktiv. I virkeligheten blir hun nok lurt. Jeg har ingen forslag til hvordan du plutselig skal få henne til å innse det, kanskje hun rett og slett må erfare det på den harde måten..

Anonymous poster hash: 0c1f7...0ee
Gjest Malanthor
Skrevet

Han er fullt mulig en skikkelig drittsekk. Men hun er da like fullt annsvarlig for de teite valgene hun tar.

Mener ikke og unnskylde noe av oppførselen hans, men jenta må seriøst få hue ut av ræva.

• Liker 1
Skrevet

Han er fullt mulig en skikkelig drittsekk. Men hun er da like fullt annsvarlig for de teite valgene hun tar.

Mener ikke og unnskylde noe av oppførselen hans, men jenta må seriøst få hue ut av ræva.

:vetikke:

Skrevet

Jeg har vel ikke opplevd det samme, men jeg blir kvalm av å lese det. Det er jo ikke tvil om at denne tyrkeren lurer henne. Jeg er 19 år gammel og var i Tyrkia med ei venninne denne sommeren. Møtte en tyrker som jeg trodde var annerledes enn alle de andre sleske tyrkerne. Han var skikkelig gentle til å begynne med, virket bare som om han var ute etter vennskap etter som han inkluderte både meg og venninnen min. Long story short: Jeg ble voldtatt.

I ettertid tok tyrkeren kontakt hver dag på Facebook. Maste om at jeg måtte komme tilbake. Til slutt blokket jeg ham, jeg ble ikke smigret av alle de "vakre" tingene han sa til meg.

Poenget er: Det høres ut som venninnen din har et sterkt behov for å føle seg attraktiv. I virkeligheten blir hun nok lurt. Jeg har ingen forslag til hvordan du plutselig skal få henne til å innse det, kanskje hun rett og slett må erfare det på den harde måten..

Anonymous poster hash: 0c1f7...0ee

:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...