Gå til innhold

Ja, eg har ufrivillig fått innstallert spyware osv, og...

Eg har ufrivillig fått innstallert programvare/bytta startside, og brukar følgjande nettlesar:  

1. 1. Eg har ufrivillig fått innstallert programvare/bytta startside, og brukar følgjande nettlesar:

• Internet Explorer
      10
    • Opera
      0
    • Firefox/Mozilla
      0
    • Netscape
      0
    • Nettlesar på eit anna OS enn Windows
      1
    • Eg er ikkje sikker på om det har skjedd meg...
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange er plaga av startsider som blir bytta ut og diverse programvare som innstallerer seg sjølv, og skapar trøbbel og irritasjon. Mi vesle uformelle undersøking her går då ut på å finna ut kva nettlesar de har brukt/brukar når slikt skjer.

Er du gjest så får du ikkje stemt, men skriv gjerne kva nettlesar du har brukt likevel :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker Firefox i Linux og WIndows. Når jeg er i Windows kjører jeg tre forskjellig ant-spy. Pop-up killer er også et must, siden en del av de farlige spy-waren kommer når man får valget mellom å trykke OK og OK for om man vil innstallere det og det.

Skrevet

Bruker hue og klarer meg unna, jeg. Har kjørt diverse antispyvareprogramvare fra tid til annen og aldri fått noen treff egentlig.

Dreit meg ut én gang for leeeenge siden og gjør det aldri igjen.

Skrevet

Etter at jeg bytta til Mozilla Firefox har jeg sluppet unna det meste.. :P

Skrevet

Mangler det ikke ett alternativ for oss som aldri har opplevd noe slikt?

Jeg bruker Opera i XP, og har aldri hatt noen problemer.

Skrevet

Alternativet for oss som aldri har opplevd noko slikt er "vis resultater" ;)

Nei, eg ville ikkje sjå kor mange som har opplevd dette vs dei som har unngått det, men for å sjå/visa kva for ein nettlesar folk brukar NÅR dei opplever det.

Skal innrømma, eg trur nok det vil bli 100% IE på Windows, men folk får trekka sine eigne konklusjnar etter kvart som stemmene strøymer på...

Skrevet
Nei, eg ville ikkje sjå kor mange som har opplevd dette vs dei som har unngått det, men for å sjå/visa kva for ein nettlesar folk brukar NÅR dei opplever det.

Skjønte det, men det blir gjerne sånn at når man har gått inn på en avstemning så vil en svare selv, og da er det alltid kjekt med et "dette passer ikke meg"-alternativ.

Skrevet

Vet ikke om denne avstemmingen egentlig viser hvilken nettleser som i størst grad gjør at man unngår slik dritt, da explorer er den mest brukte og ergo burde ha flere treff på spørsmålet ditt. De med mac slipper vel kanskje billigst unna?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...