AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #21 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er jente, men oppfatter det av egen erfaring at om en mann er interessert, så sender han mer sms/ringer "bare for å ta kontakt". Om forholdet utvikler seg til noe mer eller interessen dabber av, blir smsene mindre hyppige. Er slik selv. Om jeg dater en mann og jeg enten sender sms sjeldent eller bruker lang tid på å svare, betyr det som regel at jeg ikke er så interessert og forsøker la personen ta hintet. Er jeg interessert, sender jeg ofte meldinger/ringer bare fordi jeg ønsker å høre fra personen. Vet også fra tidligere kjærester at mange menn tenker like strategisk som kvinter i forhold til at de ikke alltid skal være den første som sender sms, ikke skal svare for fort, osv. Vi er nok ikke så forskjellige. Anonymous poster hash: ea40a...878
Gjest Miranda2011 Skrevet 8. oktober 2013 #22 Skrevet 8. oktober 2013 Ja, du skal jo få lov til å tro... Er det slik at du tror menn og kvinner er så sykt forskjellige her altså? Mener du at damer som ikke tar kontakt i løpet av ein til to veke er uinteressert? Jeg tror i hverfall du tar feil Nei, jeg sender ikke meldinger bare for å sende eller "bevise" noe... Men hvem liker ikke hygglige sms`s da? Jeg synes i hverfall søte meldiger er sabla allright, så da er det jo naturlig for meg å prøve å sende avgærde slike selv også. Spesielt hvis man ikke har tid til å møtes. Man må være er en ganske så busy person dersom ikke har tid til å sende en liten sms i alle fall. Hektisk hverdag blir vel en grov "understatement"... Det gjelder det samme for damer, og jeg tror fortsatt det stemmer. Ja, alle liker vel hyggelige sms, tror det også jeg :-) Hvis noen er interessert, tviler jeg sterkt på at de kun sender ei melding med opp til to ukers mellomrom.
Gorgonzola Skrevet 9. oktober 2013 #23 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har sagt det før, og sier det igjen; du roter deg borti mye teite damer Interessant, åssen vet du det btw ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå