Lander Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hurra - vi skal få nytt bad! Problemet er at det er altfor mye å velge i! Leverandøren sier jeg kan få alt jeg vil. Og jeg sitter her med en svær bunke kataloger og skal velge baderomsmøbler. Flisene er beige (tok en evighet å velge dem også) hvordan i all verden skal jeg skjære gjennom og bestemme meg?Jeg har mest lyst å si at de kan bare ta noe. Jeg er av den typen som blir stresset ved å ta slike valg, isteden for å kose meg...
Millimani Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Mener du at de kan få velge for deg, så er det jo bare å la dem velge. Men da kan du ikke forvente å bli fornøyd med deres valg. Alternativt kan du be dem om å foreslå noe, at de gir deg f.eks. to valg, så velger du det du liker best av dem. Valgte du selv å ta med deg alle katalogene, eller var det leverandørene som prakka dem på deg? Å ta med bare en katalog hadde kanskje vært nok? Du skal ha et badekar eller dusj-kabinett, en vaskeservant, og kanskje et toalett på badet. Skal du ha toalett på badet, vil jeg anbefale et som står på gulvet, - ikke vegghengt. Dette fordi de som står på gulvet har lengre "holdbarhet" enn de som henger. Vil du ha skap under vasken, eller har du plass til skap på veggene? Dusj-kabinett tar mindre plass enn badekar. Smak og behag, når det kommer til innredning og møbler. Du må finne ut av det selv.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Er det de estetiske valgene du sliter med, eller de praktiske? Anonymous poster hash: 3b867...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå