Gå til innhold

Menn: beste julegave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere menn: hva har dere fått til jul som dere ble skikkelig glade for?

Anonymous poster hash: be0fd...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje ikke det kommer så mange menn inn i dette underforumet før lillejulaften sånn ca...? :fnise:

Anonymous poster hash: 9e142...c75
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje ikke det kommer så mange menn inn i dette underforumet før lillejulaften sånn ca...? :fnise:

Haha ja tror jeg også!

Ikke mye hjelp å få nei

Anonymous poster hash: be0fd...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også en liten ting å tenke på - menn er (faktisk) ikke like ;) Den enes drømmegave kan være den andres mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel , i år får min mann gavekort på favoritt restauranten :tree: vet han blir glad , og vet hvem han inviterer med :ler: Har i så mange år grublet meg frem til mer eller mindre gjennomtenkte og personlige gaver , men tross 15 år sammen bruker jeg ikke treffe særlig godt , så i år safer jeg ;) får heller gi ett personlig kort i konvolutten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å bli så gammel, at jeg setter mer pris på god mat framfor pakker. God stemning.

Edit

Og jeg ser nå at det stod JuleGAVE. Så bare se vekk ifra hva jeg skrev ;p

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min far ble kjempeglad for en STOR marsipangris.

Ellers har jeg opplevd at klær, opplevelser, telefon og fjernkontroll (!) har fallt i smak. Avhenger av mannen og interessene.

Anonymous poster hash: 97328...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødrene mine begynte nesten å grine (av glede) når jeg ga de konsertbilletter til jul en gang. De blir også ekstra glad for klær siden det er noe de aldri tenker på å kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal iallefall kjøpe en julegave min kjæreste har bruk for ;) han er glad i cola, så blir vel kanskje en del colaflasker og ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anubiel

Typen har vel aldri vært mer glad enn da han fikk ny Playstation i fjor. Men han er også glad i å få klær, for da slipper han å handle selv (heldigvis vet jeg hva han liker)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min mener i alle fall at Boba Fett genseren han fikk til jul slår alle:P Selv om den heliumfylte, radiostyrte haien også kommer høyt opp på listen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min mener i alle fall at Boba Fett genseren han fikk til jul slår alle:P Selv om den heliumfylte, radiostyrte haien også kommer høyt opp på listen :fnise:

Den haien hørtes morsom ut! Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...