Tvist Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Hei, Jeg vurderer å kjøpe en leilighet, men det er hvitoljet eikeparkett i hele leiligheten, noe jeg synes ser fryktelig. Hva kan man gjøre? Kan man olje den på nytt i trefarge?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Hei, Jeg vurderer å kjøpe en leilighet, men det er hvitoljet eikeparkett i hele leiligheten, noe jeg synes ser fryktelig. Hva kan man gjøre? Kan man olje den på nytt i trefarge? Huff, ja, jeg begriper ikke hvor folk får sånne ideer fra. Det blir også fort stygt og man går rundt og er livredd for å søle. Det er veldig mye du kan gjøre med parkett. Male, lakke osv - i hvilken farge du vil. Men du bør nok slipe ned først eller matte ned med en sterk såpe. Anonymous poster hash: 42413...510
Tvist Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har snakket med en byggekyndig, parketten ble nok kjøpt ferdig slik. Aner ikke hva de tenkte da de valte slik parkett. Uansett, sannsynligvis er det beste å skifte ut hele parketten, synd egentlig, for den ser hel og fin ut.
helenaa Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Selv synes jeg hvitoljet eik er kjempefint... Men du kan vel slipe den ned og behandle det med hva-du-vil? Se f.eks. her. http://www.klikk.no/bolig/rom123/article410223.ece
helenaa Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Huff, ja, jeg begriper ikke hvor folk får sånne ideer fra. Det blir også fort stygt og man går rundt og er livredd for å søle. Anonymous poster hash: 42413...510 Beklager OT, men: Hva mener du med at det blir fort stygt og at man blir livredd for å søle? Er man mer redd for det på hvitoljet parkett enn annen parkett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå