AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 En venninne sier jeg ikke har vært det, en annen venninne sier jeg har vært det. Så nå vil jeg bare vite om jeg har vært det eller ikke..håper derfor dere kan hjelpe. Bare skriv ja eller nei. En uke i sommer krangla vi, og vi sa ordrett begge to at "nå skulle vi bruke denne uken på å bestemme oss om vi vil fortsette". Fant ut uken etterpå når vi møttes at nei, vi hadde overhodet ingen pause ifølge kjæresten min. Jeg var ute på byen to netter denne uken; en gammel flamme kysset meg, jeg dyttet han vekk og satte han på plass ( han var kun keen igjen pga at han hørte jeg var opptatt), en annen kysset meg noen kvelder tidligere hvor jeg gjengjeldte kysset. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke ville mer med kjæresten og skulle fortelle han om kysset når vi møttes og hvor jeg skulle slå opp. Men når vi møttes igjen snakket vi godt om alt som hadde skjedd, og jeg kunne ikke forstå hva jeg hadde gjort. Ville ikke si noe om kysset for jeg tenkte at jeg ville ikke vite hva han hadde gjort i pausen sin. Men så viste det seg altså at vi ikke så på det likt, dårlig kommunikasjon, og han ikke så på det som pause. Rahel & Ross situasjon. Så. Var jeg utro eller ikke? Hvis jeg var det så sier jeg det selvfølgelig til han. Og da ender det med brudd fra han sin side. Det er jeg 100% innforstått med.Anonymous poster hash: 867a8...f6a
Gjest RompeRusk Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Å ta pause/halvveisforhold funker aldri. Enten så slår dere opp, eller så er dere sammen. Enklest for alle parter for å unngå misforståelser og sårede følelser 2
Gjest blasé Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 jeg vil si ja, men uten at du selv var klar over det
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Ja. Anonymous poster hash: 97fb4...7b9 3
Ruby_Tuesday Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Folk har som regel helt forskjellig oppfatning av hva utroskap er.. For noen er det utroskap om man flørter, mens andre trekker grensene ved sex. Jeg tror at det å rote med andre er utroskap uansett om man har tatt en ukes "tenkepause". 2
Gorgonzola Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 jeg vil si ja, men uten at du selv var klar over det Den var ny. Selvsagt, det er et privilegium forbeholdt kvinner å være passasjer i eget liv og skylde på andre, enten det blir himmel eller helvete..... TS, utro eller ei, jeg svarer JA til "uselvstendig, ubestemt, umoden" 4
Gjest s@nd Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Dette er vanskelig. Men ja, du var jo utro, selv om det var en pause. Mener jeg da.. (Vil ikke si at det er en alvorlig grad av utroskap akkurat) Men vær glad du ikke lå med noen. Et kyss er jo ikke like ille som sex, MEN alle ser jo på det ulikt. Jeg tror ikke jeg hadde blitt særlig glad om kjæresten min kysset andre mens vi hadde hatt en liten pause, så når man ser på det slikt blir det jo noe annet. Du må bare ta det opp på en grei måte, vær helt ærlig. Si akkurat hva som skjedde. Du trodde jo at dette var en pause, der dere skulle finne ut hva som skulle skje videre, mens han ikke trodde det. Likevel ville jeg ikke kysset noen før etter et brudd, og ikke i en pause. Men det er meg da Håper han kan tilgi deg for denne lille feilen. Det virker som at du er ærlig om det, og har lyst til å fortelle han om det. Det er en god egenskap.
I Grosny Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 "nå skulle vi bruke denne uken på å bestemme oss om vi vil fortsette". Anonymous poster hash: 867a8...f6a Her synes jeg du er dårlig i språk. Dette utsagnet betyr ikke pause, i betydningen at man kan kose seg med andre. Det betyr rett og slett litt alenetid, med tid til ettertanke. Kyss er allikevel ikke akkurat noen stor sak. Jeg tror du skal glemme det. 1
Lou Salome Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg vil si nei. Det var bare kyss, og du trodde dere hadde en pause. Men litt kinkig det der at det at du kysset noen andre fikk deg til å bestemme deg for å slå opp, og så ombestemte du deg allikevel. Hvis dere fikk snakket ut, og du sa du var usikker i løpet av uken, og ikke har direkte løyet (det man ikke vet har man ikke vondt av),ville jeg latt det ligge.
Gjest Malanthor Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Ja men uten intent to commit the crime.
Gjest Bud Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg ville kastet deg på hodet og ræva ut.
Gjest blasé Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Den var ny. Selvsagt, det er et privilegium forbeholdt kvinner å være passasjer i eget liv og skylde på andre, enten det blir himmel eller helvete..... TS, utro eller ei, jeg svarer JA til "uselvstendig, ubestemt, umoden" Javel? Hun var jo utro, men hun trodde det var en pause og at de var ferdige? Siden hun nå sier at det var dårlig kommunikasjon, så var det jo ikke som hun trodde. Om det hadde vært ferdige, er det jo ikke utroskap, men de var jo ikke det likevel, og da var det utroskap.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg vil si du var utro. Men er en setting hvor jeg tror du faktisk kan bli tilgitt. Du hadde blitt tilgitt av meg, selv om jeg har null policy på utroskap. Anonymous poster hash: 428cd...c23 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Ja. Selvsagt. Det finnes en del formildende faktorer her, som litt usikkerhet i forholdet, at det kun var kyss osv., men at du var utro er det ikke tvil om av den grunn.Anonymous poster hash: 61096...f21 1
Gjest Wanderlust Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg heller mot et nei og syns ikke du burde si det.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Høres ut som et 14 is forhold helt ærlig, noe jersey shore opplegg Anonymous poster hash: 3917d...f8c 1
Rosa Sitron Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 Ser at det er noen som mener du ikke bør si det til kjæresten din. Du har alt fortalt det til minst to venninner og i tillegg kan folk ha sett det på festen. Du bør derfor si det slik at han hører det fra deg og ikke andre. Husk, det en vet, vet ingen. Det to vet vet alle.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Hvis du må spørre om du har vært utro så sier vel svaret seg selv!Anonymous poster hash: 635e0...739 1
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 9. oktober 2013 #20 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg vil si ja, egentlig. Teoretisk så har du jo ikke vært det, men hvis jeg var i samme situasjon og kjæresten hadde kysset noen i "pausen" så hadde jeg blitt knust. Kjæresten og jeg slo opp for en tid tilbake. Hun møtte en annen, jeg møtte en annen. Følte egentlig at jeg var utro selv om vi liksom hadde slått opp, antageligvis fordi jeg fremdeles elsket henne og ville prøve å være med henne igjen. Angrer på at jeg i det hele tatt gjorde noe med noen andre. Poenget er; jeg synes at hvis man tar en "pause" for å tenke, så er det uaktuelt å møte andre, kysse, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå