Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i all verden skal man få stoppet bygde sladder, bor på ett lite sted , der alle kjenner alle omtrent , jeg kjenner ikke mange her . Men er innflytter for noen år siden , men stadig vekk får jeg høre det snakkes om meg og mitt , er så lei det . Er det ikke meg de snakker om er det resten av familien , og i hvert fall tenåringene mine ,

Anonymous poster hash: ffd57...41d

Skrevet

Du har blitt den alle snakker om men ikke snakker med. Du blir rett og slett nødt til å ikke gi ut noe informasjon om deg selv og dine. og hvis noen spør og graver så spør dem hvorfor de skal vite det.

Skrevet

Stoppe bygdesladder :skratte:

Det går dessverre ikke... Hadde vært fint, men... Sånn er det. Du må bare ikke la det gå innpå deg, eller hvert fall late som.

Anonymous poster hash: 62c41...4fc
Skrevet

Jeg har vært offer for grove rykter og beskyldninger av disse "bygdesladdrerene" .Helt syke ting som har kommet ut fra løse luften av mennesker som har dømt uten å kjenne. Det finnes ingen måte å stoppe bygdedyret på. Tro meg. Man må prøve å bare heve seg over det og erkjenne faktumet at man er mye bedre enn disse avskum av menneskeheten som på toppen av det hele i de fleste tilfeller er godt voksne mennesker som burde vite bedre enn å spre dritt om andre mennesker.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...