AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan i all verden skal man få stoppet bygde sladder, bor på ett lite sted , der alle kjenner alle omtrent , jeg kjenner ikke mange her . Men er innflytter for noen år siden , men stadig vekk får jeg høre det snakkes om meg og mitt , er så lei det . Er det ikke meg de snakker om er det resten av familien , og i hvert fall tenåringene mine , Anonymous poster hash: ffd57...41d
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Du har blitt den alle snakker om men ikke snakker med. Du blir rett og slett nødt til å ikke gi ut noe informasjon om deg selv og dine. og hvis noen spør og graver så spør dem hvorfor de skal vite det.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Stoppe bygdesladder Det går dessverre ikke... Hadde vært fint, men... Sånn er det. Du må bare ikke la det gå innpå deg, eller hvert fall late som. Anonymous poster hash: 62c41...4fc
brunsaus123 Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har vært offer for grove rykter og beskyldninger av disse "bygdesladdrerene" .Helt syke ting som har kommet ut fra løse luften av mennesker som har dømt uten å kjenne. Det finnes ingen måte å stoppe bygdedyret på. Tro meg. Man må prøve å bare heve seg over det og erkjenne faktumet at man er mye bedre enn disse avskum av menneskeheten som på toppen av det hele i de fleste tilfeller er godt voksne mennesker som burde vite bedre enn å spre dritt om andre mennesker. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå