Severus Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hunkatten min på 2 år er litt tynn, så jeg trenger anbefaling på for til henne. Nå får hun Eukanuba Chicken and liver. Å har tidligere spist både kattungefor derfra og RC kattungemat og RC sensible 33. Jeg har overtatt henne som voksen, å er litt grønn på kattemat områet.
Lech Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Hvis du er fornøyd med RC er det mye fett i Hair&Skin og mange katter legger litt på seg av den. Hvis hun ikke har fått ormkur på en stund ville jeg sjekket opp om hun har orm også.
Severus Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2013 Dette er en innekatt, å jeg vet hun fikk ormekur i år.
Kiarapus Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg må si meg enig med Lech her, RC hair & skin er det mye fett i. Og kattene legger virkelig på seg av det! I tillegg så smaker det vist godt (hele gjengen her blir helt hysteriske hvis de får det) + at de får jo fin pels. Helt klart vert å gi det en periode hvis pusen er undervektig. Men når du sier at katten er tynn, hvor tynn er hun? Noen katter er jo naturlig tynne, og det er jo ikke bra å fete opp disse bare fordi vi syns det er søtt 1
Severus Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2013 Det er en ragdoll, å de skal være litt røslige. Ragdoll er jo en stor katterase, men hun her har gått ned noen kilo etter å ha fått kattunger.
Linkas Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Noe du kan prøve er og fore med våtfor fra Vom og Hundemat. Er mange oppdrettere av katt som bruker dette, og jeg ble anbefalt og prøve dette da kattefrøken her i huset bare ble tynnere og tynnere. De ble begge begeistret for foret(har en mons også) og fikk så fin pels i samme slengen. Kan virkelig anbefale dette!
summerrain Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Hvis hun har fått kattunger nylig anbefaler jeg RC sitt mother & babycat på det varmeste! Da får hun rett type næring for sitt problem bruker denne selv nå på en kattunge jeg har inne, er helt topp!
Severus Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2013 Kattungene hennes er 2 mnd gamle, å har forlat redet. Hun har ved uhell gjennomgått 2 svangerskap i år, først et planlagt kull, så et uplanlagt med den ny kastrerte hankatta, dette har ført til at hun ikke kom seg skikkelig opp i vekt. Jeg fikk henne liksom på søndag, men hun har egentlig vært min lenge.
Kiarapus Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 En oppdretter som gir ifra seg mor når ungene er bare 8 uker???? 1
Severus Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2013 En oppdretter som gir ifra seg mor når ungene er bare 8 uker???? Shit bare jeg tenkte feil, kattungene er født 14.06.13. Har ganske dårlig tallminne
Kiarapus Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Shit bare jeg tenkte feil, kattungene er født 14.06.13. Har ganske dårlig tallminne Det var enda godt! Jeg ble litt skremt her nå Da er det heeelt greit ja!
Severus Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2013 Det var enda godt! Jeg ble litt skremt her nå Da er det heeelt greit ja! De får nok ikke forlate så tidlig, noen som har prøv Orijen?
Gjest Anubiel Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 De får nok ikke forlate så tidlig, noen som har prøv Orijen? Kattungen her i huset blir ekstatisk når han ser Orijen posen. Det går ned på høykant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå