Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://malindus.blogg.no/1381173360_gravid.html#comment

Og mistet.

"Helt i starten av forholdet vårt hadde jeg en spontanabort i uke 6."
Deretter Fillip

Og nå, når sønnen er noen måneder, skulle hun hatt sin tredje. Uten noe mer utdannelse, jobb eller annet som kan tilføre samfunnet noe.

Noen tvil om at jenta har problemer, og at hun burde få seg en reality check?

Anonymous poster hash: 8bdcb...dea
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun planlegger jo ikke å bli gravid? Syns du er litt krass nå. Les innlegget skikkelig, du.

Liker denne jenta godt jeg, og kjenner jeg fikk vondt inni meg av å lese innlegget. Hun har jo gått gjennom mye vanskelig i det siste.

• Liker 1
Skrevet

Hva i all verden? La nå jenta få være i fred. Av de bloggene jeg har registrert, så virker dette som ei rimelig oppegående dame etter det lille jeg leste. Opprettelsen av denne tråden virker bare for en unnskyldning til å være sladrekjerring.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor er denne tråden plassert på generell debatt?

Skrevet

Når man gjør så mange feil er det greit å beskytte seg eller ikke ha sex. Dårlig dømmekraft.

Anonymous poster hash: f2578...d53
Skrevet

Hun planlegger jo ikke å bli gravid? Syns du er litt krass nå. Les innlegget skikkelig, du.

Liker denne jenta godt jeg, og kjenner jeg fikk vondt inni meg av å lese innlegget. Hun har jo gått gjennom mye vanskelig i det siste.

Du mener hun har vært gravid tre ganger ved et uhell? Da er det iallfall på tide med en liten prat om blomster og bier.

Jeg liker henne, egentlig. Men hun er litt hyklersk. På den ene siden er hun veldig sterk og klarer alt og er en supergod mamma, på den andre siden så klarer hun ikke å fullføre videregående skole. Det er greit når man faktisk er opptatt med sykt barn, men på så mange år? Hun har gitt opp altfor ofte.

Og dette er jo veldig rart:

"Jeg kan begynne med å si at jeg ikke anbefaler noen å bevisst gå inn for og få barn før de har visse ting på plass.

1. Utdannelse og jobb."

Jeg forstår at barn nr. 1 kom litt brått på, men de tre siste graviditetene kom jo også uten at hun hadde utdannelse og jobb, så dette er ikke noe nytt. Hun må jo ha skjønt mellom en alder av 15 og en alder av 19 at det var lurt å fullføre skolen og jobbe. Jeg gir lett ett års amnesti, men 4-5? Nei.

Anonymous poster hash: fcea1...395

• Liker 4
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg forstår at barn nr. 1 kom litt brått på, men de tre siste graviditetene kom jo også uten at hun hadde utdannelse og jobb, så dette er ikke noe nytt. Hun må jo ha skjønt mellom en alder av 15 og en alder av 19 at det var lurt å fullføre skolen og jobbe. Jeg gir lett ett års amnesti, men 4-5? Nei. Anonymous poster hash: fcea1...395

Hun har tidligere skrevet at nummer en var planlagt (har lest bloggen kjempelenge, så kan godt være noen år siden hun sa det). Så veldig brått kom det nok ikke

Skrevet

Du mener hun har vært gravid tre ganger ved et uhell? Da er det iallfall på tide med en liten prat om blomster og bier.

Jeg liker henne, egentlig. Men hun er litt hyklersk. På den ene siden er hun veldig sterk og klarer alt og er en supergod mamma, på den andre siden så klarer hun ikke å fullføre videregående skole. Det er greit når man faktisk er opptatt med sykt barn, men på så mange år? Hun har gitt opp altfor ofte.

Og dette er jo veldig rart:

"Jeg kan begynne med å si at jeg ikke anbefaler noen å bevisst gå inn for og få barn før de har visse ting på plass.

1. Utdannelse og jobb."

Jeg forstår at barn nr. 1 kom litt brått på, men de tre siste graviditetene kom jo også uten at hun hadde utdannelse og jobb, så dette er ikke noe nytt. Hun må jo ha skjønt mellom en alder av 15 og en alder av 19 at det var lurt å fullføre skolen og jobbe. Jeg gir lett ett års amnesti, men 4-5? Nei.

Anonymous poster hash: fcea1...395

Hehe, jeg vet jo ikke noe om hva hun gjør for å beksytte seg eller noe sånt. Men det ér mulig. Personlig har jeg blitt gravid to ganger selv ved et uhell, så man skal kanskje ikke være for kjapp med å dømme på akkurat det der.

Men jeg er enig i resten av det du skriver. Hun sier jo at livet er vanskelig uten noen fast inntekt, og noe å støtte seg til, men hun har ikke akkurat gjort så veldig mye med det heller. Går man inn for å klare det, så gjør man som regel det. Har selv gått skole med ansvar for et lite barn, og jeg har MANGE ganger vært på nippet til å gi opp. Men hva gir vel det?

Skrevet

Men har hun ikke fullført videregående da? Mener på jeg har lest det

Skrevet

Liker denne jenta mye bedre enn alt det andre oppgulpet som finnes på internett.. La den stakkars jenta få være i fred!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble mer negativt innstilt til henne da jeg for en stund siden leste innlegget hvor hun klaget over at det var så urettferdig at hun fikk så lite penger av staten nå når hun var blitt samboer. I tillegg er jeg enig i at det er rimelig hyklerisk å mase om hvor viktig det er med utdannelse og inntekt før en blir gravis, når hun selv har gått i denne fella fire ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...