Gå til innhold

hva tenker du om menn som bruker bokser fra dressmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så nettopp et program på tv3 der det var heeeeelt krise at ene deltageren hadde undertøy fra DRESSMANN. Er det et kjent fenomen?:P

Anonymous poster hash: ba115...4a8

Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Hehe, nei. Lo av jentene da dem reagerte på det! Hvem søren bryr seg om hvor bokseren er kjøpt? Ikke jeg hvertfall!

Skrevet

første tanke: fattig

Anonymous poster hash: 8892b...e63
Skrevet

Tenker at de ikke har særlig stil når det kommer til boksere, men at det ikke har noe å si.

• Liker 2
Skrevet

første tanke: fattig Anonymous poster hash: 8892b...e63

Hahaha!

• Liker 2
Skrevet

men inkluderer undertøy selve stilen da? eneste forskjellen er jo at det er et annet merke. slik innstilning som de jentene hadde,hadde jeg da jeg var 16 :P

Skrevet

Er det nå jeg bør opprette en reaksjonstråd som heter: "Hva tenker du om personer som ser ned på menn i undertøy fra Dressmann?"

• Liker 4
Skrevet

Enda godt at det ikke var dameundertøy.

• Liker 1
Skrevet

hehe, jeg lurer faktisk på ekte :P siden de jentene på tv var veldig enige om at det var helt feil er det nok flere som tenker slikt.

Skrevet

Bryr meg ikke om hvor bokserne er kjøpt.

• Liker 6
Gjest Houdini
Skrevet

Undertøy fra Dressmann er ok, de er visstnok mer komfortable enn dyrere boksere, i følge en mann jeg var borti.

Uansett, hvilke merker/boksere mente disse jentene på tv3 var gode nok????

Skrevet

Vel, til deres opplysning så har jeg på en string fra CUBUS til ti kr akkurat nu.

• Liker 5
Skrevet

haha ja det skulle jeg gjerne likt og visst ;)

ts

Skrevet

Bryr meg generelt ikke så lenge den er ren - den skal jo fort av uansett :lur:

Anonymous poster hash: 6e330...81f
  • Liker 2
Skrevet

Vel, til deres opplysning så har jeg på en string fra CUBUS til ti kr akkurat nu.

Det hadde på ingen måte begrenset hvilke aktiviteter jeg kunne tatt del i med deg.

• Liker 2
Skrevet

Det hadde på ingen måte begrenset hvilke aktiviteter jeg kunne tatt del i med deg.

Høres lovende ut. :laugh:

Skrevet

whut? synes ikke dressmannboxere er så billige? de som koster 99kr er gode å ha på og varer vesentlig lenger enn andre i samme prisklasse.

-forvirret mann

Anonymous poster hash: d3897...f9f
  • Liker 6
Gjest Houdini
Skrevet

whut? synes ikke dressmannboxere er så billige? de som koster 99kr er gode å ha på og varer vesentlig lenger enn andre i samme prisklasse.

-forvirret mann

Anonymous poster hash: d3897...f9f

:fnise:

Skrevet

Jeg vil ikke ha en kvinne som tenker sitt om hvilket merke jeg har på bokseren, så vinn vinn.

Anonymous poster hash: 63654...fe9
  • Liker 2
Skrevet

Måtte bare inn og se hva som sto i denne tråden.. Er skyldig i å kjøpe Dressmann-boksere til min mann.

Han liker dem, selv om han aldri handler på Dressmann selv.

Jeg synes kvaliteten på desse bokserene er minst like god som f.eks Bjørn Borg eller Jean Paul.

Anonymous poster hash: 3415d...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...