AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har en venn som ønsker å bestille denne jakken: http://www.emp-online.com/en_GB/brandit-black-rock-imitation-leather-jacket/art_226576/ , men hverken han eller jeg skjønner oss noe særlig på størrelser (og blir heller ikke klokere av å se på størrelsesguiden). så er det noen som kan hjelpe oss...? Han bruker M/L i norske størrelser. Anonymous poster hash: 16ba6...272
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du sikter til størrelsesguiden så ser det ut som det kun er oppgitt brystmål på jakker. Litt dårlig. Medium er 94 - 101 cm rundt brystet, Large er 102 - 109 cm. Når jeg skal kjøpe noe dyrt på nettet som jeg ikke har sjangs til å prøve i butikk og som vil være styrete å sende tilbake pga moms, så pleier jeg å google merke+sizing og se om jeg finner noen reviews. For en medium er jo ikke alltid en medium, dersom man ligger mellom to størrelser så er det jo spesielt viktig å vite om plagget er stort eller lite for størrelsen. Den size guiden på siden er jo bare sånn helt generell også, ikke for det spesifikke merket. Dersom du googler jakka så kan det være at du i det minste finner flere mål på den på en annen nettbutikk med flere detaljer, på hjemmesiden til merket eller på eBay hvis den ligger ute der. Anonymous poster hash: 6980a...810
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Mange takk for svar. Anonymous poster hash: 16ba6...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå