Elisa1230 Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Fikk i dag en hyggelig melding fra en jeg holdt på meg et par uker for et halvt år siden. Jeg likte han svært godt, men pga avstand og alder fadet alt fort ut. 2 mnd senere fikk han kjæreste. Ble så overrasket da han tok kontakt, siden han fortsatt har kjæreste. Vi sendte 4-5 mld i løpet av kvelden. Hva mener han med det??
Gjest Miranda2011 Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Han har tenkt på deg da, men om det er fordi han savner deg som kjæreste eller bare vil ha deg som venn, er bare han som kan svare på 1
Gjest RompeRusk Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Krystallkulen min forteller at... Altså, de færreste av oss kan vite hva han faktisk mener, så for å få det beste svaret er det lurt å spør ham selv. Mulighetene er mange: - Han er faktisk interessert i hvordan det går med deg, på en vennskapelig måte - Han er en utro drittsekk som vil ha i både pose og sekk - Han har funnet ut at du var bedre, og vil se om det er mulighet å holde på med deg før han dumper dama - Han har funnet ut at han har en SOS, og vil få en ok kontakt med deg igjen før han forteller det - Han har funnet en kompis som han vil prøve å spleise med deg. Du gir litt lite info for at noen her skal gi et klarere svar enn det 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 At gresset ikke var grønnere på den andre siden. Anonymous poster hash: bf805...b0b 3
Gjest Awzm me Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan kan vi vite det når vi ikke en gang vet hva det stod i meldingene...?
Gjest .-L-. Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Kan bety mye forskjellig, men for min del så hadde nok betyd at jeg fremdeles likte jenten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå