AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Kjør debatt! Anonymous poster hash: dfa7e...e87 3
temolitus Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, det er nå hun trenger partneren sin som mest, ikke en utro drittsekk 11
Gjest RockOn Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Du tenker på Alzheimer tråden går jeg utifra.. Tror kanskje debatten bør gå på forskjellen på kreft og Alzheimer...
Viventium Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Du tenker på Alzheimer tråden går jeg utifra.. Tror kanskje debatten bør gå på forskjellen på kreft og Alzheimer... forskjellen? Utroskap er utroskap! Det er ikke greit samme hva! Da får man heller ende forholdet la vedkommende få se hva slags menneske dem har vært i sammen med! Nekter og tro at forholdet kan være mye liv laga når man er utro! Her er partneren i ferd med og visne bort/dø og eneste som står i hodet deres er at man må få pult? Herregud for en verden vi lever i!!! 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, det er nå hun trenger partneren sin som mest, ikke en utro drittsekk Sjekk ut tråden om utroskap når mannen har Alzheimer, så skjønner du sammenhengen. TS er naturligvis ikke en mann som skal være utro mot en kreftsyk kone. Anonymous poster hash: 32688...13a 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Du tenker på Alzheimer tråden går jeg utifra.. Tror kanskje debatten bør gå på forskjellen på kreft og Alzheimer... Javel, antar at du mener at utroskap er lov ved Alzheimer, men ikke ved kreft. Du vet, det blir fryktelig vanskelig å holde styr på å vite når man kan være utro. Partneren må ha riktig diagnose for at man skal være utro, og det finnes trolig 1000 andre lidelser som fører til demens. Her er et utvalg: - Vaskulær demens - Creutzfeldt Jakobs syndrom - Frontotemporal demens - Huntington's syndrom - Wernicke Korsakoffs sykdom - Lewy-legeme demens - Binswangers sykdom - Voksenvannhode Teller alminnelig aldersdemens forresten? Teller det om partneren har vært med i en alvorlig trafikkulykke? http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 Anonymous poster hash: dfa7e...e87 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Javel, antar at du mener at utroskap er lov ved Alzheimer, men ikke ved kreft. Du vet, det blir fryktelig vanskelig å holde styr på å vite når man kan være utro. Partneren må ha riktig diagnose for at man skal være utro, og det finnes trolig 1000 andre lidelser som fører til demens. Her er et utvalg: - Vaskulær demens - Creutzfeldt Jakobs syndrom - Frontotemporal demens - Huntington's syndrom - Wernicke Korsakoffs sykdom - Lewy-legeme demens - Binswangers sykdom - Voksenvannhode Teller alminnelig aldersdemens forresten? Teller det om partneren har vært med i en alvorlig trafikkulykke? http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 Anonymous poster hash: dfa7e...e87 Det er ikke en matematisk formel du ber om, tassen. Anonymous poster hash: 84bb5...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Det er ikke en matematisk formel du ber om, tassen. Anonymous poster hash: 84bb5...ba3 Hva i huleste mener du med det? Anonymous poster hash: dfa7e...e87 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Hva i huleste mener du med det? Anonymous poster hash: dfa7e...e87 Du vil aldri få et svart/hvitt svar du kan sette to streker under. Men jeg forstår jo at det er det du vil ha. Anonymous poster hash: 84bb5...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Du vil aldri få et svart/hvitt svar du kan sette to streker under. Men jeg forstår jo at det er det du vil ha. Anonymous poster hash: 84bb5...ba3 Tror det er en god del ting du ikke forstår. Du få lese tråden om Alzheimer. Anonymous poster hash: dfa7e...e87 3
Mb26 Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Det er ALDRI lov å være utro! Da er det bedre å ikke være i forholdet 1
Ruby_Tuesday Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Nei! Utroskap er jo i utgangspunktet IKKE greit, men å være utro når kjæresten din er syk er hundre ganger verre. Herregud. Folk... 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Nei! Utroskap er jo i utgangspunktet IKKE greit, men å være utro når kjæresten din er syk er hundre ganger verre. Herregud. Folk... Får gjenta meg selv: Sjekk ut tråden om utroskap når mannen har Alzheimer, så skjønner du sammenhengen. TS er naturligvis ikke en mann som skal være utro mot en kreftsyk kone. Anonymous poster hash: 32688...13a Anonymous poster hash: 32688...13a
Kontormus Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Nei, det er ikke greit å være utro når den kvinnelige partneren har kreft. Heller ikke greit når den mannlige partneren har Alzheimer. Fatter heller ikke hva som er galt med folk når det eneste de tenker på er å ha seg etter at slike ulykker har rammet en annen. 4
Sophie-Ann Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
Mike Waters Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Som par har man tillatelse til å snakke sammen, løse problemer og i det minste forsøke å skape en bedre hverdag. Utover det ser jeg ikke relevansen med å ramse opp sykdommer for å legitimere utroskap, men ei heller skape glasshus hvor idealmennesket sitter mutters alene foran et speil og ser på ingen. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Den optimale ondskap vil jeg siAnonymous poster hash: 428d5...bff 2
edderkoppdame Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 nei, jeg synes ikke at kreft verken hos mann eller kvinne gir noen legitimitet til å ha sex med andre med mindre dette er noe de begge er enige om. Synes også at det er tåpelig å sammenlikne kreft med alzheimer. 1
Red-Ruby Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Du tenker på Alzheimer tråden går jeg utifra.. Tror kanskje debatten bør gå på forskjellen på kreft og Alzheimer... neinei, som alt annet på dette forumet så handler også denne situasjonen kun om kjønn. Hadde det vert en kvinne som fikk alzheimer så hadde det vært annerledes!
Gjest Snuppi Skrevet 8. oktober 2013 #20 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) neinei, som alt annet på dette forumet så handler også denne situasjonen kun om kjønn. Hadde det vert en kvinne som fikk alzheimer så hadde det vært annerledes! Ja, menn har jo også en biologisk behov når det gjelder å ligge rundt. Det er derfor helt på sin plass at menn er et unntak for utroskap, mens kvinner alltid er den skyldige part - Helt biologisk sett altså..... :fise: Endret 8. oktober 2013 av Snuppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå