Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i symfysen og i lysken! Blir gal av dette!

I tillegg så har jeg kraftig nedpress nå, trodde jeg måtte på do isted, men neida.. Har heldigvis ikke hatt så mye kynnere idag så jeg noen ganger har, for da hadde jeg blitt bekymret.

Er 25 uker, aldri hatt slike plager i mine forrige sv.skap. Er dette normalt??

Tenker ikke på bekkenløsningen, det får jeg behandling for. Men denne nedpressen? Føltes nesten som pressetrang når jeg trodde jeg måtte på do..

Noen innspill?

Anonymous poster hash: 46f5d...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ringe føden og spør de.

Anonymous poster hash: 7f925...f45
Skrevet

Det kan være helt normalt, men jeg hadde ringt føden og eventuelt fått fastlegen til å henvise til GU for innvendig UL om de ikke foretar det på føden raskt.

Greit å få sjekket :)

Men jeg har lest at mange andre også har plagdes med dette i god tid før fødsel uten at det har vært noen fare, dog er det jo et poeng å sjekke det for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: 54877...32c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville hørt med føden/jordmor..

Men en tanke; "dotrangen", kan det være hemorider?

Anonymous poster hash: 86743...861

Skrevet

Takk for svar dere:)

La meg til å sove igår. Og har vert på jobb idag. Idag har jeg hatt sterke menssmerter, sånn at jeg har måtte trekke ene foten opp under meg, stått på en fot liksom. Vanskelig å forklare men det er litt bedre å krøke seg sammen.. Har heller ikke kjent noen spark idag. Trodde den begynte isted, men det var sikkert bare bevegelser i tarmene. Var like etter jeg hadde spist en stor middag.

Vil ikke være en hysterisk gravid, men bør jeg ringe føden ikveld? Hva skal til for å bli tatt inn til en sjekk?

Skrevet

Takk for svar dere:)

La meg til å sove igår. Og har vert på jobb idag. Idag har jeg hatt sterke menssmerter, sånn at jeg har måtte trekke ene foten opp under meg, stått på en fot liksom. Vanskelig å forklare men det er litt bedre å krøke seg sammen.. Har heller ikke kjent noen spark idag. Trodde den begynte isted, men det var sikkert bare bevegelser i tarmene. Var like etter jeg hadde spist en stor middag.

Vil ikke være en hysterisk gravid, men bør jeg ringe føden ikveld? Hva skal til for å bli tatt inn til en sjekk?

Har du kjent liv hver dag en stund eller er det fortsatt litt uregelmessig?

Uten liv og med menssmerter ville jeg nok ringt føden ja... bedre med en telefon for mye enn en for lite....

Skrevet

Har du kjent liv hver dag en stund eller er det fortsatt litt uregelmessig?

Uten liv og med menssmerter ville jeg nok ringt føden ja... bedre med en telefon for mye enn en for lite....

Har kjent liv regelmessig før ja. Og da mye på kvelden.

Men ringer man rett til fødeavd. eller ringer jeg legevakt først?

Skrevet

Har kjent liv regelmessig før ja. Og da mye på kvelden.

Men ringer man rett til fødeavd. eller ringer jeg legevakt først?

Hvis du har kjent liv regelmessig før og ingenting i dag så ville jeg ikke tvilt et sekund lenger på å ringe føden. Gjør det med en gang, så du får sjekket at alt er som det skal. Det trenger jo ikke være noe galt men bedre føre var....

Ring rett til føden, ikke legevakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...