Gjest kattinka Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Noen som har prøvd serum eller kremer, kosttilskudd også for den saks skyld, som funker mot ringer/groper under øynene? Slik som dette Nå er jeg lei av å ha dette! - å, ja jeg får tilstrekkelig med søvn.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Huden under øynene kan ofte være litt ekstra gjennomsiktig, og derfor synes blodårer osv. mer gjennom. Tror ikke det er så mye man kan gjøre med det. Anonymous poster hash: fd65d...7dc
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Bruker du concealer? Anonymous poster hash: 4c5e1...36d
Gjest kattinka Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Bruker du concealer? Anonymous poster hash: 4c5e1...36d Concealer blir det faktisk verre av, fordi det fremhever "gropen" på en måte..:/
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Hei jeg har også grop under øyet. Huden der er veldig tynn, og ganske blå. Har også noen sånne hvite kuler der. Bruker ikke concealer for jeg har nesten bare gitt opp. Skjønner de som bruker concealer når di bare har blå ringer, men med en sånn tydelig avmerket grop hjelper det egentlig dårlig. Annet enn at fargen jevner seg litt ut. Jeg bruker bare min vanlige foundation/cc-cream under øynene. Så sliter med det samme selv, syns det trekker ansiktet veldig nedover. Vet ikke om det går an å sprøyte noe inn der for å jevne ut gropen. I så fall kunne jeg ha vurdert det.Anonymous poster hash: 8cfa4...941
Gjest kattinka Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Hei jeg har også grop under øyet. Huden der er veldig tynn, og ganske blå. Har også noen sånne hvite kuler der. Bruker ikke concealer for jeg har nesten bare gitt opp. Skjønner de som bruker concealer når di bare har blå ringer, men med en sånn tydelig avmerket grop hjelper det egentlig dårlig. Annet enn at fargen jevner seg litt ut. Jeg bruker bare min vanlige foundation/cc-cream under øynene. Så sliter med det samme selv, syns det trekker ansiktet veldig nedover. Vet ikke om det går an å sprøyte noe inn der for å jevne ut gropen. I så fall kunne jeg ha vurdert det.Anonymous poster hash: 8cfa4...941 Joda restylane er hyppig brukt for å fylle i gropene. Pluss noe annet jeg ikke husker navnet på. De fleste skjønnhetssalonger gjør dette. Har ikke vurdert det selv. Vil gjerne at noe annet skal funke :/ HAr også de hvite prikkene du snakker om..Mer sånn nupper på en måte.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Joda restylane er hyppig brukt for å fylle i gropene. Pluss noe annet jeg ikke husker navnet på. De fleste skjønnhetssalonger gjør dette. Har ikke vurdert det selv. Vil gjerne at noe annet skal funke :/ HAr også de hvite prikkene du snakker om..Mer sånn nupper på en måte. Ja, jeg er ikke fan av tanken på å sprøyte noe inn jeg heller egentlig, og for å være ærlig betyr det ikke så mye for meg, kan leve med de stygge gropene hehe. Hadde vært kult å blitt kvitt dem da. Men vet dessverre ikke om noe annet som kunne ha funket :/ de hvite nuppene er veldig irriterende! Anonymous poster hash: 8cfa4...941
pusen78 Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Ta snarest kontakt med din fastlege! Det kan være noe feil med leveren eller nyrene. Kroppen din snakker med deg,lytte til den. Min mor fikk sånne da kreften hadde spredt seg til leveren. Ikke meningen å skremme deg,men det skader ikke med en legetime
glajenta28 Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Ysl har geniale concealere for ringer under øynene. ... også kalt "tryllepenn", og faktisk så tryller de..
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Ysl har geniale concealere for ringer under øynene. ... også kalt "tryllepenn", og faktisk så tryller de.. Det er en highlighter IKKE en concealer. Den hjelper ikke i det hele tatt om man har veldig blå ringer under øynene. Dette er den beste jeg har funnet: http://www.sephora.com/diorskin-nude-skin-perfecting-hydrating-concealer-P247347
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Jernmangel? Anonymous poster hash: 076d5...fff
Gjest kattinka Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Det er en highlighter IKKE en concealer. Den hjelper ikke i det hele tatt om man har veldig blå ringer under øynene. Dette er den beste jeg har funnet: http://www.sephora.com/diorskin-nude-skin-perfecting-hydrating-concealer-P247347 Er den peach i fargen? Ser vanlig beige ut. På videoen det ble linket til, sa han at man burde bruke fersken farger for å degge blå/lilla ringer og groper...
Djungelvrål Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 Den lyseste er ikke ferskenfarvet, den er nesten hvit men nr 2 og 3 er kanskje det.
Frøken Fips Skrevet 10. oktober 2013 #15 Skrevet 10. oktober 2013 Ja, jeg er ikke fan av tanken på å sprøyte noe inn jeg heller egentlig, og for å være ærlig betyr det ikke så mye for meg, kan leve med de stygge gropene hehe. Hadde vært kult å blitt kvitt dem da. Men vet dessverre ikke om noe annet som kunne ha funket :/ de hvite nuppene er veldig irriterende! Anonymous poster hash: 8cfa4...941 De hvite nuppene har jeg også, har hatt de så lenge jeg kan huske. Lurer på hva det kan komme av?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #16 Skrevet 10. oktober 2013 De hvite nuppene har jeg også, har hatt de så lenge jeg kan huske. Lurer på hva det kan komme av? Jeg tror de kommer av at huden under øynene er veldig tynn, dermed vises talgkjertlene utenpå huden. Hvis det er det det kalles, i hvert fall det som smører huden. Er ikke sikker, men tror det er noe sånt som er grunnen.Anonymous poster hash: 8cfa4...941
ArchAngel Skrevet 10. oktober 2013 #17 Skrevet 10. oktober 2013 De hvite prikkene kalles milier og kan behandles. Ofte kommer miliene av tykk sminke rundt øynene eller øverst på kinnene. For permanent fjerning av groper under øynene ville jeg vurdert fat grafting, vet noen klinikker i norge gjør dette for ansikt. Da tar man ditt eget fett og fyller igjen kroppene, dette kan også settes i feks hule tinninger, hule kinn og til og med leppene. Null sjans for allergi eller reaksjon. Ellers kan en veldig prominent blåfarge være tegn på feks fjernmangel osv.
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2013 #18 Skrevet 12. oktober 2013 Bobbi Brown har en corrector som er fantastisk. http://www.bobbibrowncosmetics.com/product/2335/15905/Makeup/Face/Corrector-Concealer/Corrector/SS11/index.tmpl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå