Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier jo sitt. Parforholdet mellom meg og min kjære trenger sårt hjelp. Vi har gått gjennom masse sammen det siste året, både oppturer og nedturer. Men, i det siste har det vært flere nedturer. Masse krangling og lite sexlyst fra hans side.

Han irriterer seg for det meste over det jeg gjør. Han blir fort sur over småting. Når det kommer til kosetid er den intetværende. Han har rett og slett ikke sexlyst.

Han sier selv at det ikke har noe med meg å gjøre. "At han er deprimert" "Han er sliten" "Utafor" "masse å tenke på" etc.

Jeg har aldri vært borti dette med noen andre før, så er det noen som har vært i lignende situasjon ? Hvor mannen i forholdet sier nei til sex?

Er det meg det er noe gale med? Burde jeg slå opp? Eller burde jeg vente og se om dette er noe som går over ?

Han sier han er glad i meg, og ikke vil såre meg, og han påstår selv at han forsatt vil være sammen med meg og ikke slå opp. Men hvordan skal jeg tolke den avvisende holdningen hans ? Og vist det er pga han er stresset, deprimert osv, hvordan kan jeg på best måte hjelpe han gjennom det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Ja, overskriften sier jo sitt. Parforholdet mellom meg og min kjære trenger sårt hjelp. Vi har gått gjennom masse sammen det siste året, både oppturer og nedturer. Men, i det siste har det vært flere nedturer. Masse krangling og lite sexlyst fra hans side.

Han irriterer seg for det meste over det jeg gjør. Han blir fort sur over småting. Når det kommer til kosetid er den intetværende. Han har rett og slett ikke sexlyst.

Han sier selv at det ikke har noe med meg å gjøre. "At han er deprimert" "Han er sliten" "Utafor" "masse å tenke på" etc.

Jeg har aldri vært borti dette med noen andre før, så er det noen som har vært i lignende situasjon ? Hvor mannen i forholdet sier nei til sex?

Er det meg det er noe gale med? Burde jeg slå opp? Eller burde jeg vente og se om dette er noe som går over ?

Han sier han er glad i meg, og ikke vil såre meg, og han påstår selv at han forsatt vil være sammen med meg og ikke slå opp. Men hvordan skal jeg tolke den avvisende holdningen hans ? Og vist det er pga han er stresset, deprimert osv, hvordan kan jeg på best måte hjelpe han gjennom det?

Det er ikke uvanlig. En mann er ikke klar for sex hele tiden, spesielt ikke dersom han er sliten og deprimert.

Hvis du vil være med han så ikke slå opp, men vær der for han. Han sier han er sliten, hva kan du gjøre? Massere han, ta deg av litt flere oppgaver så han har en sjanse til å komme seg igjen kanskje, høre om det er noe på jobben eller noe personlig?

Gjest J.Bourne
Skrevet

Dette høres akkurat ut som mitt forhold, bare at jeg er gutten. Når sex og intimiteten dabber av, begynner småkranglen og irritasjonen.

Skrevet

Tror dette er ganske normalt. Spesielt hvis man har vært sammen en stund. Har dere snakket om det?

Skrevet

Mange menn skrur av sin seksualitet nettopp for å slippe trykket innenfra, akkurat hvorfor han skulle gjøre det er vanskelig å svare på, men det betyr ikke at det er umulig for dere å grave i det.

Så finn fram spaden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...