AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Skal prøve å holde dette så kort og informativt som mulig. Ble kjent med en fyr i mai. Vi hadde det utrolig morsomt sammen og alt sammen var bare vennskapelig. Etterhvert utviklet vi følelser, og da gikk alt til helvete. Først så banket han meg opp på bursdagen min og gjorde ting mot seg selv. Politiet og ambulansen kom, det ble et helt kaos. Jeg, så dum og naiv som jeg er valgte å fortsette å holde kontakten. Ting veldig bra, men det var ofte mange krangler, av og til ble de så ille at han nektet å la meg gå. Løp etter meg i gangen i bare undertøyet og nektet meg å dra. Han begynte å true med å ødelegge livet mitt, ødelegge for familien min og alt mulig slags kvalme han kunne finne på. Begynte også å snakke om hvis jeg dro, så vet man aldri hva han kan finne på å gjøre mot seg selv og andre. Redd som jeg var, turte jeg ikke å forlate han. Samtidig som jeg følte et visst ansvar ovenfor han. Han har opplevd mye og jeg synes veldig synd på han. Er veldig omsorgsfull og vil hjelpe folk uten at jeg helt tenker på hva som kan skje med meg. Han hadde masse humørsvigninger. Han kjøpte masse ting til meg, som jeg aldri hadde bedt om. Han visste at jeg ønsket meg det og skulle spare opp til det, men han bare gikk å kjøpte det og det ble store summer til slutt. Jeg ville egentlig ikke ta imot, men dum som jeg er, gjorde jeg det. Når vi fortsatte å krangle, så ville jeg kutte kontakt og da ville han ha tingene tilbake. Jeg leverte tilbake alltid. Så sa han unnskyld og ville at jeg skulle beholde tingene og at vi kunne være venner. Men, så lett som det var det dessverre ikke. Etter masse truing, sjalusi og krangler, har vi kommet frem til at jeg skal beholde tingene, så heller betale tilbake for alt og da ikke ha kontakt. Det er rundt 12 000 jeg må betale, noe jeg egentlig ikke har penger til, men bare må få tak i dem. Nå så er problemet at etter jeg har betalt tilbake, er jeg redd for at han ikke gir seg. At han fortsetter å ta kontakt og sånne ting. Kan jo alltid blokke han og vennene på face, nummere på tlf, osv. Jeg vet ikke .. Jeg er så psykisk sliten at jeg ikke klarer mer. Dette har preget meg utrolig mye, men jeg vet fortsatt at alt er min feil og at jeg muligens fortjener alt dette. Det er så vanskelig. Jeg sliter skikkelig psykisk nå. Tanken på at jeg hver gang logger inn på facebook og det er en melding der, så er det automatisk han. Da sliter jeg med å puste, blir svimmel og aner ikke hva jeg skal gjøre. Det ble litt langt, men godt å få det ut .. Ja, jeg er dum, jævlig dum og .. Anonymous poster hash: 097a5...c9f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Da var det vel godt å få ut frustrasjonen? Jeg kommer ikke over at du gikk tilbake til fyren som banka deg opp. Også på bursdagen din?! Alliere deg med venner som du kan stole på. Betal han tilbake ved å dele opp og betale hver måned. Blokker han på Facebook og fra livet ditt, men forklar han hvorfor og forsikre han om at han får pengene sine. Anonymous poster hash: d0417...a24
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Da var det vel godt å få ut frustrasjonen? Jeg kommer ikke over at du gikk tilbake til fyren som banka deg opp. Også på bursdagen din?! Alliere deg med venner som du kan stole på. Betal han tilbake ved å dele opp og betale hver måned. Blokker han på Facebook og fra livet ditt, men forklar han hvorfor og forsikre han om at han får pengene sine.Anonymous poster hash: d0417...a24 Jeg var dum, naiv og godtroende. Dette har vært et helvete. Ja har snakket med han nå ble enige om betalingen, også sa jeg at jeg sier ifra når jeg overfører penger. Så blokkerte jeg han. Er fortsatt redd for at han tar kontakt på en annen måte eller noe ... Det er bare 1 person som jeg har fortalt dette til .. Anonymous poster hash: 097a5...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå