AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg elsker dr. denim buksene. Jeg har ganske kraftige lår, så det eneste som kan få bena mine til å se tynne ut er om de er stramme nede ved ankelen, og det elsker jeg ved disse, i tillegg til at de er utrolig behagelige å ha på. Men jeg merker at når jeg har brukt buksene blir de helt varme og klamme i skrittet, og lukter veldig vondt. Det er så pass at om jeg sitter med bena i kross og tar de fra hverandre kjenner jeg lukten, og jeg er redd andre kjenner den også. Jeg bruker ikke stringtruser lenger i tilfelle det var på grunn av det, men helt vanlige truser, men det lukter forsatt vondt. Er det andre som har det sånn? Hva skal jeg gjøre? Noen tips til andre bukser som ikke blir sånn? Anonymous poster hash: 0286e...80a
Zoega Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Er det mørke jeans? Kjøpte en shorts i USA som lukter helt forferdelig på grunn av fargen! Den er mørkeblå.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Det er vel skrevet ditt som lukter... 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Er det mørke jeans? Kjøpte en shorts i USA som lukter helt forferdelig på grunn av fargen! Den er mørkeblå. Ja det er de mørke, og en som jeg lukter har blitt kloret. Har noen lyse også men har ikke opplevd det så mye med de, men har heller nesten ikke brukt de. Men det er spesielt mellom bena de lukter i tillegg blir de så klamme at jeg er redd for at de skal bli ødelagt. Anonymous poster hash: 0286e...80a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Ikke bruk så stramme bukser, det kan skape ubalanse "der nede". Det er nok enten svett underliv, eller en underlivsplage som f.eks bakteriell vaginose du lukter Anonymous poster hash: 4ec59...2af
Gjest blasé Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 det er nok deg, ikke buksene. har de samme, aldri luktet noe rart
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 de fleste kan vel føle en litt "svett" lukt mellom beina om man har svettet hele dagen og ikke vasket buksen i går.. vi har jo svettekjertler her, og jeg kan svette veldig mye i det området feks under trening osv. Har vel hendt et par ganger med meg men da lukter det bare litt svette, og da etter at jeg har tatt av meg buksa .. ikke noe særlig mens jeg har den på.. men plages ikke generelt av det.. ikke noe mer enn andre tror jeg.. Men er det svette du lukter eller er det..ja.. underlivet? For om det lukter svette så kan du jo prøve å bruke skjørt eller litt løsere bukser en stund og se om det bedrer seg, da vet du jo om det er buksa eller deg.. Om det stinker sikkelig av underlivet så er det nok deg og ikke buksa.. Høres veldig rart ut at en bukse kan stinke eller fremheve lukter fra deg men hva vet vel jeg.. eller at buksa di rett og slett er altfor trang og puster dårlig så alt blir veldig "innestengt". Anonymous poster hash: 08c43...149
handballspiller Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Det lukter ingenting av dr. denim buksene mine, og alle er mørke
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Reis til legen Anonymous poster hash: aeb85...ad8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Vask skrævet og skift truse hver dag. Anonymous poster hash: e2c6c...29d
Chloe- Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Hva bruker du av andre bukser som ikke gir dette problemet?
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Det er ikke rart det lukter fordi buksene er jo åletrange og veldig ettersittende og underlivet får ikke luft. Bruk truseinnlegg og bytt det et par ganger om dagen, da setter det seg nok ikke lukt i buksa. Har merket litt av det samme selv når jeg bruker ettersittende bukser.spes. på slutten av dagen. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Hva bruker du av andre bukser som ikke gir dette problemet? Gina tricot, h&m og cubus. Men synes ikke de er like fine som dr. denim sine.. Anonymous poster hash: 0286e...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå