AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hei. Er det noen som har bestillt kostholdsplan av personelig trener før? Jeg ser f eks at Cornelis Elander setter opp sånne, men er det verdt det? (Koster vel mellom 1000 og 1500 tror jeg). Jeg er litt lat når det kommer til å finne ut av sånne ting selv.. Anonymous poster hash: f3556...811
Lettpåtå Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Men er du ikke da også for lat til å gjennomføre planen vedkommende setter opp for deg? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Men er du ikke da også for lat til å gjennomføre planen vedkommende setter opp for deg? Nei, jeg er et menneske, så jeg må nok ha i meg mat Er ikke så lat at jeg ikke orker å spise. Du får ikke ta alt så fryktlig bokstavelig og seriøst Anonymous poster hash: f3556...811
Lettpåtå Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Hva er målet med kostholdet da? Ned i vekt, mer muskler eller?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Hva er målet med kostholdet da? Ned i vekt, mer muskler eller? Opp i vekt på en sunn måte. Mer energi. Pluss at jeg har gluten og laktose intoleranse.. Har du noe erfaring med det jeg spør om i HI? Anonymous poster hash: f3556...811
Lettpåtå Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Opp i vekt på en sunn måte. Mer energi. Pluss at jeg har gluten og laktose intoleranse.. Har du noe erfaring med det jeg spør om i HI?Anonymous poster hash: f3556...811 Ja, kjør måltider med kjøtt eller fisk og masse grønnsaker. Det er egentlig så lett. Finnes forresten ikke laktose eller gluten hvis du kjører rene måltider på denne måten. Det du ikke bør spise vet de fleste utmerket godt. (Les: ferdigmat, godis, brus etc).
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Ja, kjør måltider med kjøtt eller fisk og masse grønnsaker. Det er egentlig så lett. Finnes forresten ikke laktose eller gluten hvis du kjører rene måltider på denne måten. Det du ikke bør spise vet de fleste utmerket godt. (Les: ferdigmat, godis, brus etc). Jeg skjønner at jeg må kjøpe sunn mat.. men tenkte mer på en litt mer detaljert plan. En ukesmeny f eks med frokost, lunsj, mellommåltid(er) og middag. Forslag til retter. Hvor mye av ditt og datt jeg burde spise for å gå opp i vekt på en fin måte. I tilegg har jeg en baby i hus som tar mye tid så har ikke all verdens med tid til å stå på kjøkkenet, så f eks forslag til mat som kan forhåndslages og fryses/enkle retter er jeg også intressert i. Men takk for forslaget, hehe. Anonymous poster hash: f3556...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå