Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg litt og leser igjennom gamle innlegg her i samlivsforumet.

Gang på gang oppdager folk at partneren flørter med andre på sms, eller oppdager at han (eller hun...) er utro, har ringt numre til exer eller andre man bør holde seg unna. Folk sletter konsekvent meldinger eller anropslogger eller har med seg mobilen overalt og oppfører seg mistenksomt med den lille dingsen.

Tenker over hvor mye vanskeligere en sånn mobiltelefon gjør det for folk flest i forhold! Skaper så mye bryderi!! Lager masse tvil og gjør folk mistenksomme.

Tror faktisk at mobilen gjør det lettere for folk å være utro. (På grunn av at de flørter lettere, og det kan lede til noe mer) Terskelen for å ta kontakt med andre har blitt mindre, når man er full sender man gjerne meldinger man ikke burde ha sendt, gjerne til folk som man ikke burde sende til.

Før hadde man jo gjerne noe å SI når man tok kontakt med folk, og man måtte nesten dø av lyst før man ringte til noen man var interessert i!

Hvem vet om mennesket er født monogamt, men vi sliter likevel for å få det til. Og trenger all hjelp vi kan få.

Min samboer sender også meldinger i ett sett, og sier ikke til meg hvem de er fra. Han har vært internett-utro og en gang ville jeg vite om han var ferdig med det og sjekket de siste meldingene hans. Likte ikke det jeg så selv om det var til en venninne av oss begge som jeg vet han ikke tenner på. (Det var et el. annet med at hun skrev at hun satt i pysjen og så hadde han kommentert det med at nå fikk han noe å fantasere om el.l.) Så jeg har lovet meg selv å aldri sjekke mer, for jeg tar det svært ille opp når jeg leser slikt, men jeg tror ikke han mener så mye med det.

Tenk så lett det var før da folk satt i sine tømmerhytter uten strøm og telefon!

Vel, vi hadde vel funnet ting å mistenke og tvile på da også.....

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Tenk så lett det var før da folk satt i sine tømmerhytter uten strøm og telefon!

De hoppet nok i høyet da også, bokstavelig talt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes "Nyibyen" har svært mange gode poenger her...jeg er enig.

Jeg opplever selv at jeg blir mer usikker overfor en gutt som konstant tar med seg mobilen overalt og aldri lar den ligge fremme.

Når det ringer og tekstes om nettene kan man jo begynne å lure. Selv har jeg vendt meg til at utroskap er en naturlig del av livet mitt. Ellers blir jeg så skuffet og såret hver gang jeg finner det ut med alle mennene som er utro. :-(

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes "Nyibyen" har svært mange gode poenger her...jeg er enig.

Jeg opplever selv at jeg blir mer usikker overfor en gutt som konstant tar med seg mobilen overalt og aldri lar den ligge fremme.  

Når det ringer og tekstes om nettene kan man jo begynne å lure. Selv har jeg vendt meg til at utroskap er en naturlig del av livet mitt. Ellers blir jeg så skuffet og såret hver gang jeg finner det ut med alle mennene som er utro.  :-(

Du mener du har begynt å akspetere at menn er utro mot deg? Det synes jeg er veldig trist. Vil du deg selv så vondt? La andre tråkke på deg? Rive ned integriteten...! :cry:

Gjest Virvar
Skrevet

Både internett og mobilen ser jeg på som en fare i et forhold. Erfaringen er at disse tingene lager problemer og gir usikkehet. Det gjør det også lettere å være utro, eller holde på med ting skjult for partneren. Trist. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...