AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg fikk vite av kjørelæreren at jeg skal ha veiledningstime neste uke. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva dette går ut på. Jeg spurte om vi skulle snakke om det jeg har lært, nei det skulle vi ikke for vi skulle bare kjøre. Da blir det jo som en vanlig kjøretime da, eller? Noen som har hatt en slik time? Anonymous poster hash: 7b14e...0c8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 På min kjøreskole er en veiledningstime en kjøretime med en annen lærer enn vanlig, som vurderer om man har oppfylt opplæringskravene i trinnet man er på og dermed klar for neste trinn.Anonymous poster hash: cead5...d6f 1
Gjest suphadupha Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Kjørelæreren min brukte veiledningstimen som en slags prøveoppkjøring. Det vil si at han oppførte seg som sensor under en oppkjøring - sa hvor jeg skulle kjøre, og så måtte jeg vise hvordan jeg kjørte uten å få noe "hjelp". Lærer satt og noterte osv, og så fikk jeg tilbakemelding etter timen, om jeg var kommet dit jeg burde så langt
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Betyr bare at du rykker opp et "trinn" i opplæringen. Opplæringen går rent formelt i forskjellige trinn (grunnkurs => grunnleggende kompetanse => trafikal del => avsluttende opplæring), og veiledningstimer er timer der du går videre fra ett trinn til det neste. Hos meg var det egentlig ingen forskjell. Kjørte vanlig rundt, men det ble kalt veiledningstime. Så gratulerer, dette er bare bra. Du er et skritt nærmere lappen Anonymous poster hash: c4927...dac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå