AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jo, saken er den. Vi har datet i 3 mnd, og vært offisielt sammen i 1 mnd. Jeg har så lyst å sette meg opp som at vi er kjærester. Men hvordan kan jeg formulere meg? Syns det er så ubehagelig og flaut. Takknemmelig for tips. Anonymous poster hash: 57d42...3d5
kareen Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Bare send forespørselen på Facebook? Er vel en naturlig ting å gjøre, ikke gjør så stort nummer ut av det. Hvis han takker nei så vet du i hvert fall hva han føler :D 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg kan jo ikke bare sende en forespørsel? Det kan fort bli kleint om han ikke er helt med på notene? Eller er det bare jeg som overtenker? Skulle så gjerne hatt en icebreaker på den biten først, fått luftet litt hva han tenker rundt det. Anonymous poster hash: 57d42...3d5
Jodi Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg spurte bare, en kveld vi satt på facebook, "når skal vi endre status på face da?" - også endret vi sammen 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Jah, for det gikk jo sinnsykt bra. "Du vet, nå er du nesten nødt til å sette meg opp som elsklingen din på face <3" "Fordi at???" "Fordi derfor vel.. Ble det galt? " "Jeg er ikke typen til sånt.." Uhm, nei ok. Anonymous poster hash: 57d42...3d5 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Lykke til som kjærester hvis det er ubehagelig og kleint å spørre om noe sånn, da begynner jeg å lure på hvor gamle dere er. Anonymous poster hash: 3b3d6...22f
Høstbarnet Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Herregud, unnskyld at jeg sier det. Men jeg er sykt lei av denne medie greia, er det ikke nok at man er sammen og har det bra sammen? Hvorfor er det så viktig og vise det til alle andre hele tiden? Selvfølgelig kan det jo være fordi man er redd for at de ikke vil vise det fordi en evt. annen de har en greie med ser det, men da finner man det ut uansett. Medier er oppskrytt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 TS, hvor gamle er dere??? Anonymous poster hash: 3a50c...994
kareen Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Greit nok at han ikke er typen til sånt, men hvis det er veldig viktig for deg så burde det være overkommelig for han. Da vet du i hvert fall hva han føler. 1
Rotemor Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Uffda, TS. Skjønner at den var vond... Men må nok også si at det er typisk jenter å forhaster seg med sånt tull. Skjønner at det er forelskelse, og at man tror man forsterker det med FB på et vis her.... Men, alvorlig talt så gjør man jo ikke det. Men nå fikk du også svar på at det er for tidlig for han. Han er ikke fullt så keen på å offentliggjøre "forpliktelsen". Hastverk er lastverk, dessverre Endret 7. oktober 2013 av Rotemor
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er heller ikke typen til sånt. Vil bare ikke ha det der. Ikke noe mindre glad i kjæresten for det. Og jeg er dame om det har noe å si. Anonymous poster hash: 979b8...9d1 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har selv vært sammen med kjæresten i snart 3 mnd, og vi har enda ikke satt oss opp som forhold på facebook, selv om alle vet det. Anonymous poster hash: 9b2f6...313 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 Vet dere, dere har helt rett. Dette bunner vel egentlig mest ut i min egen usikkerhet. Han ringte nå og lurte på om det var det som skulle til for at jeg skulle føle meg trygg på han. For om det var slik det lå ann, så skulle han sette oss opp sammen, selv om han ikke syns det var noe som passet for han. Jeg ble ganske så ydmyk og litt skamfull for at jeg legger min egen usikkerhet over på han, og tillegger han gjerninger som jeg selv fremprovoserer i mitt eget hode. Vi hadde en god samtale om det å føle seg trygge på hverandre, det å velge å stole på hverandre, og jeg kom frem til at det som er viktig for meg er at vi har oss. Ikke at alle andre også har oss. En kveld full av refleksjoner. TS Anonymous poster hash: 57d42...3d5 6
flashthis Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Har vært sammen med dama mi i over 9mnd. ennå ingen forhold på facebook. Nu er vi samboere å har ingen forhold på facebook, og bryr mæ svært lite.
Gjest Elseby13 Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Hahaha! Nok et tøysete problem som ikke fantes for ti år siden!!
Catnip Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Hahaha! Nok et tøysete problem som ikke fantes for ti år siden!! Synes det er stygt sagt å kalle problemet for tøysete. Jeg kan til en viss grad forstå TS, for å sette seg i et forhold på Facebook er jo å kringkaste til alle du kjenner at du er i forhold med denne personen. Man kan like det eller ikke, men det er på Facebook mye skjer (hvertfall for oss som er unge, kremt), alle vil se det, og du får bekreftelse på at kjæresten din er stolt av å være med deg og vil at "hele verden" skal vite det. Jeg hadde sett på det som om han ville vise meg frem til de han ikke omgås hver dag, fordi han er stolt av å være kjæresten min! Hvorfor er det så tåpelig? Folk legger da ut all mulig slags info på Facebook, hvilken skole du gikk på, hvor du ferierer, hvor du jobber... Hva er det som er så ekstra teit med å kringkaste hvem du er kjæreste med? Hvorfor er dette dårligere enn f.eks å legge ut bilder av babyen sin på Facebook? 5
Kaisamaia Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 Det er vel noe med at muligheten er der og da vil man benytte seg av den. Det er jo ikke for at man på død og liv skal offentligjøre det, men denne funksjonen finnes på facebook og mange bruker den. Jeg tror nå det er derfor mange vil bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå