Gå til innhold

Farmen 2013

Gjest Caroline55

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Marita er mitt *MotsatteAvForbilde*, hun tror jeg har solt seg litt for mye iløpet av årene, og ikke sluttet å solt seg enda ser jeg!

Wow, for en hud. Ser jo 20 år gamlere ut enn hun egentlig er, grusom farge og hud.

Anonymous poster hash: 7fa77...065

Saklig! Er "Farmen" en skjønnhetskonkurranse?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så på God kveld Norge i går og da sa de at Magnus ikke sto opp før langt på ettermiddagen dagen etter finalen. Han har vist flere ganger hvor utrolig dårlig taper han er så da skjønte jeg hvem som vant.

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på God kveld Norge i går og da sa de at Magnus ikke sto opp før langt på ettermiddagen dagen etter finalen. Han har vist flere ganger hvor utrolig dårlig taper han er så da skjønte jeg hvem som vant.

Anonymous poster hash: cbd4e...dfa

De viste det med reklameklippet hvor Gaute sier "gratulerer, du er vinnaren av Farmen!", for da ser han til venstre, og med en gang vi så at Morten stod til venstre av de to, så visste vi hvem som vant.

Anonymous poster hash: 971b5...528

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita er mitt *MotsatteAvForbilde*, hun tror jeg har solt seg litt for mye iløpet av årene, og ikke sluttet å solt seg enda ser jeg!Wow, for en hud. Ser jo 20 år gamlere ut enn hun egentlig er, grusom farge og hud. Anonymous poster hash: 7fa77...065

forstår meg ikke på mennesker som snakker slik. Kanskje du er litt enkel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...