Gå til innhold

Farmen 2013

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jarle har ikke vært i se og hør enda, lett og vite vinnerene da ;)

Anonymous poster hash: c294e...e5e

Jo, han har vært det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frode røyk ut :,(

Der slutta eg å se på det

Hvorfor det? Var han favoritten din?

Anonymous poster hash: f6eb9...65c

Gjest Belle âme
Skrevet

Ja

Han, Lasse og Anne Beate

Hvorfor det? Var han favoritten din?

Anonymous poster hash: f6eb9...65c

Skrevet

Hvordan skulle noen kunne vite hvem du er?

Hahaha, dette fant jeg morsomt.

Skrevet

Når går det reprise på tirsdagens utgave av Farmen? Fikk ikke sett den.

Ser at Frode gikk ut. Kjipt, heiet på han.

Anonymous poster hash: fc568...52b
Skrevet

Når går det reprise på tirsdagens utgave av Farmen? Fikk ikke sett den.

Ser at Frode gikk ut. Kjipt, heiet på han.

Anonymous poster hash: fc568...52b

Det er reprise i dag klokka 15.

Anonymous poster hash: 6de81...544

Skrevet

Frode var min favoritt! Fantastisk humor og en utrolig kjekk mann! Skulle gjerne ha hatt han selv;) Han gikk ut med verdighet og han ble enda finere i mine øyne...

Har fått en farmenfling rett og slett.

Anonymous poster hash: 621fa...28d

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Synd Frode gikk ut. Hadde håpet han skulle vinne. Nå heier jeg på Jarle.

Skrevet

Helt greit at Frode røyk ut, i mine øyne er han sammen med Magnus de eneste i finaleuka som kun har surfet seg til finaleuka, iforhold til de andre, som faktisk har kjempet for å beholde plassen sin. Mangler bare at magnus rykk i semien, så har vi to verdige finalister i finalen.

Anonymous poster hash: 22d94...035
  • Liker 4
Skrevet

Helt greit at Frode røyk ut, i mine øyne er han sammen med Magnus de eneste i finaleuka som kun har surfet seg til finaleuka, iforhold til de andre, som faktisk har kjempet for å beholde plassen sin. Mangler bare at magnus rykk i semien, så har vi to verdige finalister i finalen.

Anonymous poster hash: 22d94...035

Er det noen som virkelig har stått på hele veien i denne sesongen, så er det Magnus.

• Liker 2
Skrevet

Synes Magnus er så....Selvgod. Han tror han er så mye bedre enn alle andre. I tillegg så er han en dritdårlig taper! Hva med å være glad på andre sine vegne, isteden for å sitte å surmule? Jesus. Også når han selv vinner, da er det ikke måte på hvor glad han er. :P

Anonymous poster hash: 1168a...343
  • Liker 11
Skrevet

Jeg håper Jarle vinner. Han kom som en kanon på slutten, og bevisste hva han består av. Tenker det var noen og enhver som ble overrasket :fnise: Dessuten er han übersexy :hjerte:

Anonymous poster hash: 87871...7eb
  • Liker 6
Skrevet

Er det noen som virkelig har stått på hele veien i denne sesongen, så er det Magnus.

Han har sikkert stått på med ukesoppdragene, men han har forsatt ikke vært i tvekamp og dermed surfet seg til finaleuka,mener nå jeg.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg håper Jarle vinner. Han kom som en kanon på slutten, og bevisste hva han består av. Tenker det var noen og enhver som ble overrasket :fnise: Dessuten er han übersexy :hjerte:

Anonymous poster hash: 87871...7eb

Akkurat det siste er vel irrelevant.

Skrevet

Tragisk trekløver som kom til finalen i år. Morten Steinkjeft, Marius-Karius uten Baktus og aspeløvet Jarle. Jaja, lykke tell og måtte det største rasshølet vinne.

Neste sesong må det da vel for faen meg komme en ny vignett hver gang Gaute gjør sin entre på gården. Da-daaa-ta-ta-taaa-ta-taa-ta-ta-ta-ta-taaaa. *fnatt er fått*

• Liker 2
Skrevet

Tragisk trekløver som kom til finalen i år. Morten Steinkjeft, Marius-Karius uten Baktus og aspeløvet Jarle. Jaja, lykke tell og måtte det største rasshølet vinne.

Neste sesong må det da vel for faen meg komme en ny vignett hver gang Gaute gjør sin entre på gården. Da-daaa-ta-ta-taaa-ta-taa-ta-ta-ta-ta-taaaa. *fnatt er fått*

Da skjønner jeg ikke hvorfor du ser på, dessuten heter han Magnus!

Anonymous poster hash: 97d65...f6e

• Liker 2
Skrevet

haha.
Skrevet

Marita er mitt *MotsatteAvForbilde*, hun tror jeg har solt seg litt for mye iløpet av årene, og ikke sluttet å solt seg enda ser jeg!

Wow, for en hud. Ser jo 20 år gamlere ut enn hun egentlig er, grusom farge og hud.

Anonymous poster hash: 7fa77...065
Skrevet

Jippi!

Anonymous poster hash: ad5d3...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...