Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2013 #241 Del Skrevet 15. desember 2013 Marita er mitt *MotsatteAvForbilde*, hun tror jeg har solt seg litt for mye iløpet av årene, og ikke sluttet å solt seg enda ser jeg! Wow, for en hud. Ser jo 20 år gamlere ut enn hun egentlig er, grusom farge og hud. Anonymous poster hash: 7fa77...065 Saklig! Er "Farmen" en skjønnhetskonkurranse? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 15. desember 2013 #242 Del Skrevet 15. desember 2013 Vel fortjent at Morten vant! Selv om helst Frode skulle vunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #243 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg så på God kveld Norge i går og da sa de at Magnus ikke sto opp før langt på ettermiddagen dagen etter finalen. Han har vist flere ganger hvor utrolig dårlig taper han er så da skjønte jeg hvem som vant. Anonymous poster hash: cbd4e...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #244 Del Skrevet 15. desember 2013 De får en hytte, men må kjøpe tomten selv? Teit. Anonymous poster hash: cbd4e...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #245 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg så på God kveld Norge i går og da sa de at Magnus ikke sto opp før langt på ettermiddagen dagen etter finalen. Han har vist flere ganger hvor utrolig dårlig taper han er så da skjønte jeg hvem som vant.Anonymous poster hash: cbd4e...dfa De viste det med reklameklippet hvor Gaute sier "gratulerer, du er vinnaren av Farmen!", for da ser han til venstre, og med en gang vi så at Morten stod til venstre av de to, så visste vi hvem som vant. Anonymous poster hash: 971b5...528 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 16. desember 2013 #246 Del Skrevet 16. desember 2013 Marita er mitt *MotsatteAvForbilde*, hun tror jeg har solt seg litt for mye iløpet av årene, og ikke sluttet å solt seg enda ser jeg!Wow, for en hud. Ser jo 20 år gamlere ut enn hun egentlig er, grusom farge og hud. Anonymous poster hash: 7fa77...065 forstår meg ikke på mennesker som snakker slik. Kanskje du er litt enkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå