Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd dette før og har et litt pinlig spørsmål.

Jeg har hår litt inni sprekken, spesielt helt øverst. Kan ikke helt se for meg at dette vil bli borte. Jeg klarer jo å ta det selv når jeg barberer, men det er litt styrete og vil jo i så fall bli ekstremt intimt!

Vet ikke helt om jeg noen gang kommer til å tørre dette selv om jeg har veldig lyst!

Finnes det hårfjerningskrem e.l. som kan brukes?

Hater alle dagene med stubber!

Anonymous poster hash: cfd7b...43a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken sprekk snakker du om her? Framme eller bak?

Anonymous poster hash: 9eba0...d12

Skrevet

Huff! :-p Vel, begge, men den bak er jeg ikke så bekymret for. Den er lettere å ta med barberhøvelen også. Det er framme det virker håpløst.

TS

Skrevet

Hei igjen. Ja i så fall har i samme problemet! Føler med deg. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre, ser ikke for meg at det går an å vokse slimhinner, eller for så vidt bruke hårfjerningskrem der. Kan ikke barbere heller egentlig, for det blir veldig vondt når stubbene kommer ut. Huden der er jo veldig sart, i og med at det egentlig er slimhinner. Så hvis noen andre vet, blir jeg glad : )))

Skrevet

Hei igjen. Ja i så fall har i samme problemet! Føler med deg. Vet heller ikke hva jeg skal gjøre, ser ikke for meg at det går an å vokse slimhinner, eller for så vidt bruke hårfjerningskrem der. Kan ikke barbere heller egentlig, for det blir veldig vondt når stubbene kommer ut. Huden der er jo veldig sart, i og med at det egentlig er slimhinner. Så hvis noen andre vet, blir jeg glad : )))

Hos meg er det ikke på slimhinnene egentlig. Mer som vanlig hud som bretter seg innover. Jeg pleier å barbere når det blir for mye, men da drar jeg jo i kjønnsleppene for å nå fram. Det verste er helt øverst for der blir det liksom en krok.

Mye rart man skal bekymre seg for her i verden, men jeg liker virkrlig ikke å ha mye hår og det verste er de 3-4 dagene det blir stubber! Håper noen har tips til oss!

Skrevet

Hos meg er det ikke på slimhinnene egentlig. Mer som vanlig hud som bretter seg innover. Jeg pleier å barbere når det blir for mye, men da drar jeg jo i kjønnsleppene for å nå fram. Det verste er helt øverst for der blir det liksom en krok.

Mye rart man skal bekymre seg for her i verden, men jeg liker virkrlig ikke å ha mye hår og det verste er de 3-4 dagene det blir stubber! Håper noen har tips til oss!Anonymous poster hash: cfd7b...43a

Ja, på en måte er det kanskje feil av meg å kalle det slimhinner?? Vet ikke. Uansett så tror jeg huden der er tynnere enn den som er rett utfor, fordi den er "innestengt" hele tiden. Også er den i overgangen til slimhinnene. Får i hvert fall grøsninger med tanke på voksing eller hårfjerningskrem der. Utrolig irriterende å ha hår der, helt enig med deg.. Når man skal barbere der så er det jo veldig irriterende å være glatt ellers, men at det stikker hår ut av "sprekken". Kan på en måte ikke barbere de, for det blir så vondt når de vokser ut...

Skrevet

Det er nok bare vi to som har dette problemet. Freaks! :-p

Skrevet

Tror jeg har det samme. Og jeg blir vokset der også.

Anonymous poster hash: 0f39f...8bf
Skrevet

Tror jeg har det samme. Og jeg blir vokset der også.

Anonymous poster hash: 0f39f...8bf

Kan du forklare litt hvordan det er? Vet ikke om jeg noen gang kommer til å tørre å prøve, men jeg har så lyst!

Skrevet

Jeg tror jeg har også hår der, hvis jeg skjønte riktig hva du mener. :) Ja det blir vokset der! Jeg har vært hos forskjellige hudpleiere og de gjør det litt forskjellig. Hun ene spurte meg om å holde hånda over en side og trekke den litt til sida, mens hun tok hår på andre side, om du skjønner? Hun andre spør bare om å legge den ene foten ned bøyd i kne, for å få bedre tilgang til der, og strekke ut det andre beinet. Første metoden virker mindre intim, må jeg si, men det går greit uansett. Har ikke stort problem med at hår der ikke blir tatt ihvertfall. :)

Anonymous poster hash: dc7c4...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...