Gå til innhold

"Slapp av,du kommer til å møte noen! Vent og se!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så drittlei av å høre dette, kan ikke dere slutte å si sånt til oss single? For det er bare irriterende. NEI jeg er ikke garantert å møte noen som helst, ingen er det. Med mindre vi drar til Thailand. Og det er vel ikke akkurat det vi single kvinner drømmer om..

Anonymous poster hash: 40c82...807
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de sier det fordi du virker veldig desperat?

Anonymous poster hash: 66b62...023
Skrevet

Kanskje de sier det fordi du virker veldig desperat?

Anonymous poster hash: 66b62...023

Er ikke desperat, så den kommentaren kan du spare deg. Jeg er 229 år og sitter stort sett hjemme og ser på film, hadde jeg vært despo hadde jeg nok flydd på byen.

Syns bare det er så nedlatende å komme med en sånn kommentar!

Anonymous poster hash: 0d2e5...d5c

Gjest Keikolina
Skrevet

Ja, ihvertfall i den alderen der.

Skrevet

Er ikke desperat, så den kommentaren kan du spare deg. Jeg er 229 år og sitter stort sett hjemme og ser på film, hadde jeg vært despo hadde jeg nok flydd på byen.

Syns bare det er så nedlatende å komme med en sånn kommentar!

Mente 29 år hehe.. soz for typo.

Kanskje jeg vil dra til utlandet for å finne meg en mann men drøyern noen år til. Koster vel litt penger og. Uansett er jeg lei av at folk maser om at jeg må finne noen. Er nemlig ikke bare å FINNE noen, skjønn det folkens. Skal jeg bare gå bort til tilfeldige menn på gata og spør om de vil gifte seg med meg? Er ikke det turn off så vet ikke jeg.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg vil dra til utlandet for å finne meg en mann men drøyern noen år til. Koster vel litt penger og. Uansett er jeg lei av at folk maser om at jeg må finne noen. Er nemlig ikke bare å FINNE noen, skjønn det folkens. Skal jeg bare gå bort til tilfeldige menn på gata og spør om de vil gifte seg med meg? Er ikke det turn off så vet ikke jeg.

Finner neppe noen hjemme i stua di mens du ser film i alle fall. ;)

Anonymous poster hash: 1c532...be4

• Liker 4
Skrevet

Kjenner til det som mann på 32, og det har vært litt flere som har kommet med det de siste årene. Men prøv å ikke bry deg så mye. Mange av dem mener det godt, selv om de kanskje ikke innser at allle ikke går under om de ikke får familie/barn. Å projisere egne preferanser ut fra egne referanser er veldig vanlig i mange sammenhenger.

Anonymous poster hash: f919c...ba7

Skrevet

Finner neppe noen hjemme i stua di mens du ser film i alle fall. ;)

Men jeg har jo ikke sagt noe om at jeg ville møte noen, det er kolleger og venninner som alltid maser om at det er på tide at jeg finner meg en mann og at det er så synd på meg for at jeg er alene.

Skrevet

Det er jo bare å presisere til disse menneskene at du faktisk ikke har bedt om råd...

Evt du kan gi dem noen råd de ikke har bedt om. F.eks om å slanke seg, dumpe kjæresten eller bytte leilighet

Skrevet

Men jeg har jo ikke sagt noe om at jeg ville møte noen, det er kolleger og venninner som alltid maser om at det er på tide at jeg finner meg en mann og at det er så synd på meg for at jeg er alene.

Men du sier at det er vanskelig å møte noen.

Skrevet

Men du sier at det er vanskelig å møte noen.

Ja, men det holder jeg for meg selv.

Skrevet

Er nemlig ikke bare å FINNE noen, skjønn det folkens. Skal jeg bare gå bort til tilfeldige menn på gata og spør om de vil gifte seg med meg?

Vil du gifte deg med meg? ;)

Jeg er enig med deg i at det er irriterende å få høre at "plutselig treffer du en". Det kan virke som om noen mennesker, av begge kjønn, har egenskaper som til sammen gjør at vi har liten sjanse for å finne en kjæreste, selv om det rent fysiske utseendet kan være bra. For min egen del er det sjenerthet. Den er nok delvis medfødt, men kommer også fra diverse opplevelser i oppveksten. Da er det ikke "bare å treffe noen", jeg må endre grunnleggende egenskaper ved meg selv, noe som for de fleste er helt umulig.

Det hjelper å ha en positiv innstilling til (resten av) livet. Siden vi bor i Norge har vi allerede vunnet i Lotto, det mange som gjerne ville ha bytta med oss, f. eks. folk i Syria og Afghanistan. Jeg er frisk og rask og i god form, og har fritidsinteresser som gir meg mye. Vi mennesker er veldig ofte slik at vi glemmer hvilke goder vi har, vi tenker bare over det vi føler at vi mangler. Er man sulten og tørst, er mat og drikke det eneste man tenker på. Når det er løst, begynner man straks å tenke over hva annet som kunne gjort livet bedre. Når tankene på min evige singeltilværelse blir tunge å bære, forsøker jeg å fokusere på det positive i livet mitt, på alt jeg kan gjøre som faktisk gir meg lykkefølelse.

• Liker 5
Gjest Houdini
Skrevet

Kanksje du kan dra til London eller noe, der er det mangelvare på pene kvinner. Her i Norge er "alle" pene, litt mer kamp om godmennene.

• Liker 1
Skrevet

Kanksje du kan dra til London eller noe, der er det mangelvare på pene kvinner. Her i Norge er "alle" pene, litt mer kamp om godmennene.

Lol. Det er mange pene, men hvordan ser dere ut uten sminke? Det er tusenkronersspørsmålet.

Anonymous poster hash: 1987b...f61

Skrevet

Lol. Det er mange pene, men hvordan ser dere ut uten sminke? Det er tusenkronersspørsmålet.

Anonymous poster hash: 1987b...f61

Og hvordan ser du ut uten boxer? Er det noe der?

Ærlig talt, er så mange overfladiske menn her på kg at jeg blir kvalm.

• Liker 3
Skrevet

Pleier å si at det er digg å være singel, for da kan jeg gjøre som jeg vil. Kusinen min ble lutt furten etter det, men hun holdt i det minste kjeft om saken :P

• Liker 1
Skrevet

Drit nå i hva de sier.

Jeg pleier å si at jeg liker friheten, kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil og ingen maser om det.

Har vært singel i ørten år så møter ikke akkurat store forståelsen fra enkelte på den der. De fleste har dog sluttet å mase om at jeg møte noen.

Om Mr. Right skulle dukke opp så vil han jo ikke innskrenke friheten min (evt begrensinger vil være fordi jeg selv ønsker de velkommen). Den fyren som nekter meg å ta med hundene på fjelltur o.l. er ikke mye aktuell! (men han må jo gjerne bli med). Men jeg leiter ikke aktivt etter denne personen, men hvis han plutselig står på "dørstokken" så for all del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...