Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden juli hatt en del "vannutflod", altså utflod som ikke lukter, er fargeløs og tynn som vann men som gjør at trusa er ubehagelig våt etter 2 min. Ikke urin. Jeg tok det opp med fastlegen som sa at mange gravide får det og så lenge det ikke renner nedover lårene så er det ikke fostervann. Greit det.

Nå er jeg 38 uker og mengden utflod er enda større. Jeg bruker truseinnlegg så merker det ikke på dagtid men om natten sover jeg uten innlegg men med truse, tenker at underlivet har godt av en pause fra innlegga. I ca en uke nå har trusene vært mye mer våte om morgenen. Er det vanlig når man nærmer seg fødsel eller iallefall slutten på svangerskapet? Har ikke sett noe til slimproppen men har maserier og mensmurring.

Anonymous poster hash: 74512...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også det helt på slutten, var på sjekk på føden 2 ganger for å se om vannet hadde gått fordi det rant så mye!

Skrevet

Jeg hadde også det helt på slutten, var på sjekk på føden 2 ganger for å se om vannet hadde gått fordi det rant så mye!

Oj. Det renner ikke hos meg da, men jeg kjenner det litt på dagtid og blir like overrasket hver morgen siden trusa er så våt. Skal snart til jormora mi så jeg kan ta det opp med henne.

Anonymous poster hash: 74512...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...