Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Hallo :-) Hva er mest skadelig, solarium eller ekte vare? Blir glad for svar :-)
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 På solariumsradioen seier dei at sol ute er meir skadeleg enn sol i solarium, fordi ein kan kontrollere mengda sol og sånn i solarium, og det kan ein ikkje ute.. Uff, rotete svar dette...
Gjest gjesta Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Jo, men solen ute blir jo en eksponert for uansett, så det blir vel ikke enten eller, men både og.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Det er sant.. men jeg lurer på hva som er mest skadelig, forutsatt at at man regner samme tid i solen.. Og ute kan man jo unngå solen, til en viss grad. Er jo bare å smøre seg godt/holde seg i skyggen. Og jeg tror ikke det blir det samme å ligge i ro og steke seg over lang tid, som å være ute, røre på seg og bli utsatt for solen i normale mengder.
Gjest Virvar Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Neimenn om jeg vet. Men jeg får soleksem i solen :-? - og det får jeg ikke i solariummet. Så jeg får satse på å få sommerfargen der og holde meg påkledd ute i solen.
LilleBille Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Ellers så er det jo mange hudleger som anbefaler selvbruningskrem - og da gjerne med solfaktor .. som kan brukes ute i solen.-...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå