Gå til innhold

Et bra produkt til skyggelegging/konturer i ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leter etter et produkt jeg kan bruke til skyggelegging i ansiktet, men synes det er vanskelig siden jeg ikke vet hva slags farge og tone som passer til dette? Noen forslag eller anbefalinger?

Anonymous poster hash: 03d84...383
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt er det en fordel med gråtoner foran røde bruntoner, og om du er ny i gamet vil jeg anbefale NYX Powder Blush i Taupe. Jeg har nettopp kjøpt den men ikke fått testet den noe særlig, men jeg vet folk er veldig fornøyd med den. Tidligere har jeg brukt en brun blush/solpudder fra MAC, og selv om det fungerer greit har jeg savnet noe mindre brunt.

NYX Taupe er også veldig billig og en lur start :)

Skrevet

Det kommer litt an på hva slags farger du har på hud, øyne og hår. Jeg er mørk blond, men en varm type og tror jeg kler bedre brune toner enn grå. Jeg har brukt det lyseste solpudderet til BodyShop til forming av ansiktet og er fornøyd med det. Generelt vil jeg heller gå for en for lys farge heller enn for mørk, samt å gå for matte farger.

Anonymous poster hash: 3bc83...3d8
Skrevet

Signerer det flere sier over meg her. Et matt solpudder i en nyanse som passer huden din er veldig enkelt og greit å bruke. Jeg bruker det til å skyggelegge under kinnbein, langs kjeven og nesebeinet. Så bruker jeg en lys, matt highlighter i T-sonen:-)

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med Benefit Hoola Bronzer :) Den er matt og passer greit til min lyse hud. Tror jeg kjøpte den på Feelunique hvis jeg ikke husker feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...