AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Bestilte en resept på fredag, og fikk sms tidlig i dag om at jeg skal få resepten som e-resept. Men når jeg logger innpå mineresepter.no, så ligger den ikke der. E-resepter skal vel dukke opp der med én gang, eller? Betyr det da at legen ikke har skrevet resept enda? Anonymous poster hash: 0266f...7bf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Kan hende det tar en stund før det kommer opp der, men du kan hente den på apoteket for det. Jeg gikk rett fra legen og til apoteket og fikk mine e-resepter:) Anonymous poster hash: ed636...45c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Det er som en e-mail. Så fort legen trykker send, så har apotekene den. Legen har mest sannsynlig ikke sendt den. Ring legekontoret og spør etter den igjen. Anonymous poster hash: 418aa...dd8
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 For en liten stund siden hadde jeg legetime 9.15 og fikk e-resept, og da sa de at jeg kunne hente medisinen min etter 15.00 samme dag. Anonymous poster hash: 58afc...276
Gjest Blomst83 Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) For en liten stund siden hadde jeg legetime 9.15 og fikk e-resept, og da sa de at jeg kunne hente medisinen min etter 15.00 samme dag. Anonymous poster hash: 58afc...276 Da venter sikkert legen din med å ordne med resepter til slutten av dagen. Endret 8. oktober 2013 av Blomst83
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 I dag var resepten synlig inne på mineresepter.no, men det står at den ble foreskrevet i går og at den går ut om ett år minus én dag. Rart, men det ble i alle fall greit da ts Anonymous poster hash: 0266f...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå