AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Det er jo klart og tydelig at oddsene taler imot, men er det aldri en situasjon der dette faktisk kan fungere? Om begge elsker hverandre, kjenner hverandre og har vært igjennom mye sammen? Er alt bare helt tapt? Anonymous poster hash: d24f0...b0a
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 7. oktober 2013 31-åringen burde holde seg unna og la 16-åringen bli voksen først. Anonymous poster hash: 88ada...727 69
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Tror nok det blir litt far og datter forhold. Anonymous poster hash: fa1b1...f38 2
Chloe- Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Alt er helt tapt. Hun er fortsatt et barn! (Det er dessuten begrenset hvor mye de kan ha vært igjennom sammen når hun bare er seksten.) 19
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Blir kvalm av tanken. Hilsen mann midt mellom 16 og 31. Anonymous poster hash: b4c85...c44 21
Gjest Funky Punk Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Kjenner et par som ble sammen når hun var 16 og han var 29. De er i dag gift, har barn og tilsynelatende ganske så lykkelige. De har vært sammen i 15 år nå 3
Emelia Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Kommer litt an på situasjonen, men jeg synes 31-åringen virkelig er i grensefallet. Som nevnt over kan det kanskje bli litt far-datter forhold. Men om det er deg det er snakk om, synes jeg ikke du burde la folk over KG bestemme hva som går an og hva som ikke går an. Er da mulig og være forelsket i en som er såpass mye eldre/yngre enn hva man selv er. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Det kan jo da gå, men jeg vil si at oddsene er imot dem, mildt sagt. 16 åring har mye voksing foran seg, og kommer kanskje til å forandre sin personlighet ganske mye i løpet av neste år. Det er ikke sikkert at hun som 20-åring, 25-åring eller 30-åring har samme ønsker og prioriteringer som nå, som 16-åringen, derfor har jeg lite tro på det forholdet. Anonymous poster hash: 4c791...c74 1
Frisørdama Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Nasty gubbe... vil jeg si... Jeg er selv rundt den alderen og har NULL til felles med en på 16.. I mine øyne er en 16 åring et barn, umoden, kunne aldri tenkt meg en i den alderen verken i senga eller i et forhold. 18
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg var sammen med en på 32 da jeg selv var 17. Blir noe ala det samne. Etter å ha levd noen år og funnet drømmemannen så ser jeg jo at den mannen overhodet ikke behandlet meg med respekt. Ovenfra og ned holdning. Alltid hadde han rett. Alktid måtte jeg gjøre slik og slik. Også i senga. Sex er slik og slik. Basta. At jeg hadde hatt noen partnere før han nyttet ikje, de gjorde alt feil i senga. Slik han gjorde det var rett. Null respekt for meg, alt foregikk etter hans pipe. Da jeg rundet 20 kastet jeg han på dør. Aldri før vært borti noe så respektllst. Så må si meg enig med andre her, tror ikje dette er liv laga. En mann på 31 bør holde seg for god til å gå etter 16-åringer. Småjenter. Tror det feiler disse mennene noe siden de ikke klarer å finne noen på sin egen alder. Hilsen kvinne 33 som har lært.Anonymous poster hash: dc202...8c3 17
Cathrine88 Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Interessant at de fleste automatisk går ut ifra at mannen er eldst. Det kan sikkert fungere hvis de venter noen år, men sannsynlig vil den yngste oppdage hvor umoden den eldste egentlig er når han eller hun selv er blitt voksen, og miste interessen. 6
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg kan ikke helt forstå hvorfor en mann på 31 vil være sammen med ei jente på 16. I noen tilfeller kan det sikkert fungere. Men i de aller fleste vil det ikke fungere
Kontormus Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Helt tapt! Nei, for faen. Kan umulig bli noe balansert forhold av det. (Og det var den saklige delen) 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 Det er ingen normale 31-åringer som vil være sammen med sekstenåringer. Anonymous poster hash: 6d21d...a1f 22
Suss81 Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 Det første som slår meg med denne problemstillingen er hva som er galt med 31 åringen? 15
Gjest Atheena Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 Veldig enig i at ingen normale 31-åringer blir sammen med en 16 åring. Det gjelder begge kjønn!
abcdefghi Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg syns ikke normalitet er så viktig. Spm er hva som fungerer. Jeg tror det fungerer så lenge det er stas å ha en eldre kar, og så vil han bli dumpet. Unntaket måtte være dersom de blir glade i hverandre og spenningslysten ikke er så stor allikevel. 30 og 45 er en akseptabel aldersforskjell.
Gjest Trappetroll Skrevet 7. oktober 2013 #18 Skrevet 7. oktober 2013 Det kan fungere, men det kommer litt an på hvor moden 16-åringen er. Det vil jo også gjerne bli problemer med interesser osv. Og i tillegg er 16-åringen under utvikling personlighetsmessig. Jeg har selv vært i et forhold med en 15 år eldre mann. Og vi hadde det supert på absolutt alle plan! Men det ble slutt pga ting som ikke hadde med alder eller slikt å gjøre dessverre.
skyflakes Skrevet 7. oktober 2013 #19 Skrevet 7. oktober 2013 I 9/10 tilfeller, så nei. Hvordan kan en 16åring ha vært gjennom mye med en 31åring? 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #20 Skrevet 7. oktober 2013 Samboeren min er 16 år eldre enn meg, men vi møttes da jeg var 30. Vi har et veldig godt og solid forhold. Men om vi hadde møttes da jeg var 16 ville forholdet vært ujevnt. Til og med som 30-åring har jeg opplevd av han er langt mer moden, reflektert og livserfaren enn meg. Om jeg var tenåring og han i tredveårene ville forskjellen vært kolossal. Skal et slikt forhold fungere må 31-åringen gi stort rom for at 16-åringen skal få lov til å være ung, "teit" og utforskende, og 31-åringen må passe seg for å ikke ta over kontrollen over forholdet - noe som vil være lett spill for en voksen mot en ungdom. Jeg tror det et slikt forhold er en dum ide, og det er den eldstes ansvar for å sørge for grensene, ikke 16-åringen. Anonymous poster hash: 0cfa6...7da 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå