Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Hei! Jeg er litt nysjerrig på hemp-produktene fra Bosy Shop. Er det noen som har prøvd dem? Tenker spesielt på leppebalsamen og håndkremen.
Gjest gjesta Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Håndkremen er god ihvertfall. Har ikke prøvd noe mer.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 De lukter skikkelig ille. Du burde prøve de før du kjøper de..for å si det slik. Eksen min hadde håndkremen, luktet helt jævlig!
~Viva~ Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 De lukter ikke så veldig godt nei, men er skikkelig effektive til gjengjeld
jossa Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Har en sønn som er veldig plaget av tørre hender/håndeksem vinterstid. Har prøvd utallige fuktighetskremer/handkremer med liten eller ingen virkning. Så fikk vi tips om Hemp. Håndkremen er ganske fet og lukter ikke så veldig godt. Men til gjengjeld er det den som virkelig har hjulpet! Kan trygt anbefales på tørre, sprukne hender!
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 jeg simpelten elsker ansiktskremen hvertfall ;D har ikke prøvd noe annet.. synes ikke lukten på den er så ille
Gjest Fighter Skrevet 1. mai 2004 #8 Skrevet 1. mai 2004 Hemp-kremen er veldig bra mot veldig tørr hud. Blir til og med anbefalt av Norges Psoreasis Forbund.
Gjest Cuddly Skrevet 1. mai 2004 #9 Skrevet 1. mai 2004 Håndkremen lukter skikkelig intenst, og den egner seg ikke til bruk på dagen hvis man skriver e.l. Veldig fet! Jeg bruker den på natta av og til, men liker Jason Aloe Vera krem bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå