AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Ja? Jeg tenkte på dette er om dagen. Har ikke barn selv, men lurer fælt på om den nybakte far har smakt på morsmelka? Kan jo ikke smake så fælt? Ps. Jeg er en helt normal person, som bare lurer på noe spesielt. Hehe Anonymous poster hash: 73193...2b8
TrickyCicci Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Her har verken mannen eller jeg smakt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 ÆSJ, NEI.. Anonymous poster hash: 9634f...d07 2
Gjest Keikolina Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, men hadde jo ikke vært noe værre enn å smake på ei fitte, må da være bedre
Gjest Morgun Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Vet om flere fedre som har gjort det, hvorfor er det æsj? Da er det vel æsj å få i seg andres spytt og kjønssekreter også? Morsmelk smaker visst veldig søtt. 6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Haha mannen min har smakt maaange ganger (fra flasken ikke puppen) og ler av at jeg synd det er kvalmt:) jeg har ikke smakt, og kommer nok ikke til å gjøre det.Anonymous poster hash: 34bac...2fd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Så "Cherry ammer" på nrk. Der var det en mamma med stor melkeproduksjon og overskuddsvarer i kjøleskapet. Pappaen putta den like godt på cornflakes. For meg går det en slags grense - som ikke er basert på noe rasjonelt, riktignok - idet kroppsprodukter forlater kroppen. Å få i seg spytt o.a. idet man kysser/slikker/etc er helt streit, men man ville jo ikke drukket spytt (eller andre sekreter) fra en kopp, hverken eget eller andres. På samme måte som hår og negler som sitter fast på kroppen er helt fint, mens løse hår og avklipte negler er ekkelt. Nå er det mulig man får et litt annet forhold til morsmelk når man rutinemessig pumper den og lagrer den i kjøleskap/fryser, da - da blir det plutselig mat? Enn så lenge (har ikke prøvd selv ennå) synes jeg oppsamlet morsmelk er litt ekkelt, men det går nok fort over når ungen melder sin ankomst... Anonymous poster hash: 737e9...100
Sweet77 Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Regner med han smakte det som baby? Har ikke funnet spørsmålet interessant nok til å spørre moren hans 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Pappaen har ikke smakt det her nei. Men jeg måtte derimot smake på det. Slik som jeg etterhvert har smakt på mme, grøt, hostesaft. Ja, generelt det ungen har spist/drukket som ikke vi har spist. Rett og slett fordi jeg synes det er greit og vite hvadet smaker av det vi putter i ungen. Da vi brukte sånn for å bedøve kløe i gummene testet jeg det først på meg selv. Rett og slett for å vite hvordan det fungerer. Anonymous poster hash: ced0b...84c 1
Markjordbær Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Nei. Selv har jeg smakt, men bare f.eks. en dråpe fra tutteflaska for å kjenne på temperaturen. Smaker ikke særlig godt. Litt umami og litt metallisk.
Harlekin Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har smakt min, den smakte som veldig søt melk. For søt for meg. Men tror uansett ikke jeg ville ha funnet på å drikke den av glass eller noe, det hadde føltes litt rart. Mannen smakte en gang, men synes ikke det var noe spesielt.
Gjest Gaby Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har smakt, smaker på alt ukjent som snuppa skal spise/drikke. Mannen har også smakt, og så har min far smakt på grøt som var lagd på morsmelk Han visste det ikke da han tok skjea i munnen, men lo bare og sa "jaja" da jeg sa hva det var.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, ingen av oss gjorde det. Men kompisen til mannen min smakte ofte på morsmelka for å kjenne temp. Selv syns jeg det er ubehagelig, og kunne aldri tenkt meg til å gjøre det selv. Men det er jo ikke farlig, og til syvende og sist så har vell alle egentlig smakt morsmelk når en var spedbarn Anonymous poster hash: 93aca...d2a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Virkelig rart er det dersom noen av dere som mener at kvinnemelk er ekkelt, synes det er greit å drikke melk fra en ku eller produkter laget av kumelk. Anonymous poster hash: 127b4...62f 5
Gjest Tekola Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Vi smakte begge to, som alt annet vi putter i vesla. Men fra flaske som var varmet opp, ikke direkte fra puppen. Synes det er bedre enn å helle det på armen for å sjekke temperatur
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Hva er det som er kvalmt med å smake?! Samboer smakte på råmelka like etter fødsel- han sa det var godt, nesten som søt vaniljesaus. Selv har jeg aldri smakt. Anonymous poster hash: 0e8d9...91a 1
Silfen Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Høh... Ingen menn som putter puppen i munnen under sex? 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 VI har ikke barn enda, men samboer har sagt klart i fra at han vil smake. Ser ikke problemet. Og han vil smake rett fra kilden Anonymous poster hash: 222a4...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Ja, han smakte for moroskyld, sa det var veldig søtt og at han skjønte hvorfor babyen likte det. Nå gir vi mme, og den lukter så vondt at jeg ikke tror han tør å smake Anonymous poster hash: a440a...daa
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #20 Skrevet 8. oktober 2013 Ingen av oss har smakt. Synes det er ekkelt å drikke ting som kommer fra menneskekroppen. Selv om det vel er sunt for babyer :-) Og som noen spør lenger opp i tråden, JA, det er lettere å drikke kroppssekreter fra dyr (altså kumelk) enn fra mennesker. Det er også lettere å spise kjøtt av ku enn av et menneske. Anonymous poster hash: fc1e0...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå