AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Var hos frisøren på lørdag og der fikk jeg en balsam i håret som på en måte stakk litt i hodebunnen. Den luktet veldig mint/mentol, og virket som om det stimulerte hodebunnen skikkelig. Har innmari lyst til å finne ut av hvilken balsam det er, men har ikke råd til å kjøpe den hos frisøren. Derfor ville jeg heller ikke spørre de der hva den het. Føler det er litt frekt å spørre om det for å så kjøpe den på nettet. Er det noen som har en anelse om hvilken det kan være? Anonymous poster hash: 1cd85...269
Emelia Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Er vanskelig å finne ut av forklaringen, så du ikke flasken eller noe? Du kan jo evt. gå tilbake og spørre hvilken balsam det var, og si at du vurderer å komme tilbake å kjøpe den.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Ja jeg vet. Nei, så ikke det desverre, men er Adam og Eva hvis det er til noen hjelp. Det var en veldig spesiell balsam. Det sved omtrent i hodebunnen. Anonymous poster hash: 1cd85...269
Vill Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Det er heilt lov til å spørre frisøren og si at "ok, ja eg likte den veldig godt, men må tenke litt på om eg skal kjøpe den" Dei har jo forståelse for at du kanskje ikkje har 200-300 kr å bruke på balsam akkurat der og da.
Emelia Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Men for en god balsam, så er ikke 200-300 kroner mye. Tror nok den vil koste det samme andre steder også.
Vill Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Enig Eg sverger til Kevin Murphy sjøl, og kjøper bare på salong. Dei fleste frisørprodukter er drøye i bruk, og eg har ei flaske frisørsjampo mykje lenger enn ein butikksjampo. I tillegg til at håret mitt blir som nytt! Edit: Må legge til at det likevel er lov å spørre frisøren om balsamen og ikkje kjøpe den der og da likevel. Du kan jo si "Då skal eg prøve den når eg går tom for den eg har" eller noko slikt viss du synes det er flaut Komme med ein liten "forklaring". Endret 7. oktober 2013 av Vill
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Men for en god balsam, så er ikke 200-300 kroner mye. Tror nok den vil koste det samme andre steder også. Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men når jeg vet at jeg kan få den same balsamen på nettet til halve prise, og jeg er en fattig student så velger jeg selvfølgelig helst det Skal se om jeg trør å manne meg opp til å gå å høre Bare rart ingen her viste hva slags det var.. Anonymous poster hash: 1cd85...269
muffin26 Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Men for en god balsam, så er ikke 200-300 kroner mye. Tror nok den vil koste det samme andre steder også. jo det er mye på feelunique får du den for mindre en halve prisen. Hud og hår produkter er overpriset i Norge.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 jo det er mye på feelunique får du den for mindre en halve prisen. Hud og hår produkter er overpriset i Norge. Ja, det er det jeg tenker også. Jeg kjøper alltid ordentlige produkter til håret, og ikke billig skvip, men når jeg kan få AKKURATT det samme produktet til halve prisen så vil jeg selvfølgelig det Anonymous poster hash: 1cd85...269
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Fudge har Shampo/balsam som heter Daily mint.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Fudge har Shampo/balsam som heter Daily mint. Takk! Da bestiller jeg den og håper på at det er den rette Anonymous poster hash: 1cd85...269
Silveri Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Det høres veldig ut som Pureology Hydrate balsam ( http://www.feelunique.com/p/Pureology-Hydrate-Condition-250ml ). De selger den hos Adam & Eva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå