Gjest Respect Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Siden jeg er ny i byen (Trondheim) er jeg usikker på hvilke saloger som utfører voksing. Noen som vet? Hva ligger prisene på?
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2004 #2 Skrevet 1. mai 2004 Har du prøvd å vokse selv? Det er kjempelett. Veet varmvoks er best. Forøvrig så fungerer sirup like bra som voks.
Gjest Respect Skrevet 1. mai 2004 #4 Skrevet 1. mai 2004 Ja, jeg har prøvd å vokse selv. Synes det gjør innmari vondt. Mye bedre å få noen som kan det til å gjøre det.
Gjest Catwoman Skrevet 1. mai 2004 #5 Skrevet 1. mai 2004 Forøvrig så fungerer sirup like bra som voks. jøss. Kan du forklare det nærmere? Syns ikke hjemmevoks er noe bra jeg, den tar ikke på langt nær så godt som den i salong.
Gjest Cuddly Skrevet 1. mai 2004 #6 Skrevet 1. mai 2004 Forøvrig så fungerer sirup like bra som voks. Det nekter jeg å tro på! I så fall må jo behåringen din bestå av dun som også ville kunne blåses av...
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2004 #7 Skrevet 1. mai 2004 Hva tror du voks består av? Mesteparten sukker. Synes nesten sirup er bedre enn voks, lettere å smøre tynt. Den som lurer på det, kan jo bare prøve selv.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 hvor ofte må man vokse da? plages av enormt fortvoksende hår...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #9 Skrevet 3. mai 2004 Er det noen som vet om en bra salong i Trondheim da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå