Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet

Hvorfor ønsker veldig gode venner av eksen plutselig etter mange måneder å invitere deg til middag? De samme vennene eksen mente jeg ikke passet sammen med, og dermed gjorde det slutt? Det er sikkert vennlig ment, men skjønner de ikke hvor frustrerende dette er?

Jeg ber vel egentlig ikke om noen råd. Dette er bare en generell frustrasjon :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars, blir du invitert på middag du da? *trøste* Det skal ikke være lett, vet du - ikke bry deg om dem du..

:tunge1:

Gjest TomKrus
Skrevet
Stakkars, blir du invitert på middag du da? *trøste* Det skal ikke være lett, vet du - ikke bry deg om dem du..

:tunge1:

Åhh..Poenget mitt er vel at jeg tydeligvis går bra sammen med dem.

Frustrasjonen dreier seg heller om feige og dårlige unnskyldningner for å gjøre det slutt. Følelser forsvinner - shit happends, men vær ærlig når du gjør det slutt. Annet påfører bare den du en gang var veldig glad i enda mer frustrasjon og smerte.

Og ja, vet det var litt sytete av meg. Men over nå! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Tom Krus, synes svaret du fikk over her var tåpelig...

men jeg stusser ved dette at eksen din dumpet deg PGA at hun mente du ikke passet med noen venner??!!!!? Er det virkelig mulig da? Da må jeg spørre om alderen...er hun 18 år da kanskje?

Tydeligvis passet du med dem likevel, siden de inviterte deg liker de jo deg :)

Gjest TomKrus
Skrevet
Hei Tom Krus, synes svaret du fikk over her var tåpelig...

men jeg stusser ved dette at eksen din dumpet deg PGA at hun mente du ikke passet med noen venner??!!!!? Er det virkelig mulig da? Da må jeg spørre om alderen...er hun 18 år da kanskje?  

Tydeligvis passet du med dem likevel, siden de inviterte deg liker de jo deg :)

18 var hun ikke, men tror hun ønsket hun var det noen ganger. Hun var vel typen som ikke liker å binde seg. Det virket på meg som om det at jeg ikke passet sammen med vennene (og grunn nummer to at vi ikke hadde felles interesser) mer var for å rettferdiggjøre valget om å gjøre det slutt. Uansett var det frustrerende å få slike unnskyldninger da jeg tilsynelatende passer sammen med vennene og at vi faktisk hadde de samme interessene (forskjellene der var mer ala jeg liker basket, hun liker håndball). Herregud dette høres fjortis ut, men vi er faktisk i 20-årene, og dette var ikke hennes første lengre forhold (men derimot hennes tredje, uten store pausene mellom, så muligens ligger noe av årsaken der).

Jaja, lenge siden nå, og egentlig bygones, men man blir bittelitt frustrert når slike ting skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...