Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kanskje noe på gang med en mann, jeg med mine 160 cm blir helt ekstremt liten i motsetning til hans 2 meter.

det kan jo støte på problemer ved stillinger i senga feks, å tenker egentlig ikke over det. men blir jo kjedelig å ha bare noen få stillinger da siden han er så forbaska lang! :P

er egentlig ikke noen problemstilling dette, men morsomt å høre hva andre opplever :)

Anonymous poster hash: a9855...f39
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er 1.60 (1.58 pesis) og kjæresten er 1.93 over bakken.

Det går helt fint :) Kan vel si at jeg "forsvinner litt" under akten da

Endret av irislily
Skrevet

Jeg er 1.60 (1.58 pesis) og kjæresten er 1.93 over bakken.

Det går helt fint :)Kan vel si at jeg "forsvinner litt" under akten da

ja var liksom det jeg tenkte på :P haha. å må jo være vanskelig å kysse han å siden han da vil være langt over hodehøyde på meg i misjonær feks :P hahaha

Skrevet

Hvis du ikke har større bekymringer i verden, har du ikke mye å bekymre deg for!

Tenk hvis det var omvendt?

Anonymous poster hash: c8ee7...a5e
Skrevet

jeg har kanskje noe på gang med en mann, jeg med mine 160 cm blir helt ekstremt liten i motsetning til hans 2 meter.

det kan jo støte på problemer ved stillinger i senga feks, å tenker egentlig ikke over det. men blir jo kjedelig å ha bare noen få stillinger da siden han er så forbaska lang! :P

er egentlig ikke noen problemstilling dette, men morsomt å høre hva andre opplever :)

Akkurat i senga så funker det meste.

Det er klart om man skal knulle i dusjen eller kline stående så blir det litt verrre.

Anonymous poster hash: 042ac...5f1

Skrevet

ja var liksom det jeg tenkte på :P haha. å må jo være vanskelig å kysse han å siden han da vil være langt over hodehøyde på meg i misjonær feks :P hahaha

Det går fint det å ;) Det er litt uvant til å begynne med, men tilslutt så tenker du ikke over det lenger fordi det går seg til. Jeg er 162 og mannen min er 198 btw. I begynnelsen synes jeg han var så stor siden han ikke bare er høy men også skikkelig bred og muskuløs, men igjen, tenker ikke over det lenger. Nå synes jeg han er passelig stor :)

Anonymous poster hash: 3900b...44f

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 1.63 og kjæresten min er 1.85. Jeg tror det går bra jeg ts :)

Anonymous poster hash: dffb7...301
Skrevet

Jeg er 163 og forloveden 198. Det er ikke noe problem hverken med stående kryssing eller sex :) den eneste utfordringen vi har er å få tatt ett bra parbilde/brudebilde når jeg ikke når han til skuldrene engang..

Skrevet

Jeg er 163 og forloveden 198. Det er ikke noe problem hverken med stående kryssing eller sex :) den eneste utfordringen vi har er å få tatt ett bra parbilde/brudebilde når jeg ikke når han til skuldrene engang..

ja det tenker jeg å :P må jo bli kreativ da

TS

Skrevet

Jeg er 1.56 og kjæresten min 1.93, og det fungerer helt fint, på alle måter. :) Eneste "problemet" er at han synes det ser litt teit ut med parbilder av oss hvor vi står rett ved siden av hverandre (når jeg har lave sko), så tror jeg må ha på meg høye hæler på et eventuelt brudebilde, ja. ;) Og så er jeg jo litt avhengig av at han bøyer seg litt ned for å få til å kysse han når vi står, da. :P

Skrevet

jeg er 156 og kjæresten 196. De fleste stillinger funker fjell, bortsett fra i dusjen. Der blir det mye tull, så den holder vi oss unna :laugh:

TS

På parbildene av oss har jeg enten på meg hæler, eller så må vi sitte ved et bord e.l, eller så må fotografen stå et par meter bort fra oss :fnise:

Gjest avocadoen
Skrevet

Samme høydeforskjell her ca, og det er ingen problemer :) Ikke engang i senga.

Gjest avocadoen
Skrevet

jeg er 156 og kjæresten 196. De fleste stillinger funker fjell, bortsett fra i dusjen. Der blir det mye tull, så den holder vi oss unna :laugh:

Vi gjør dusjen og vi :lur:

Skrevet

Jeg er 157-158 og eksen er 195. Ingen problem (bortsett fra at å ha sex stående er umulig :ler: ).

Skrevet

TS

Høye sko er redningen. ;)

Klarer ikke å gå med noen over 16 cm til vanlig da, og da er jeg fremdeles ikke høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...