Gå til innhold

Hvordan er Classic Q Lil Ukita i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært ute etter en veske jeg kan få plass til datamaskinen min i, pluss litt andre småting. Jeg har en macbook pro i den vanligste størrelsen, tror det er 13 tommer? er ikke helt sikker. Men jeg har funnet en veske fra marc by marc jacobs som jeg synes er veldig fin, men bare lurer på om noen her har den og vet om det er god plass i den. Det er denne : http://piperlime.gap.com/browse/product.do?vid=1&pid=908960012 hadde satt veldig god pris på svar, eller om den er for liten tips til andre vesker som er like!

Anonymous poster hash: f6acb...6c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke plass til pcen nei. Helt grei veske om man ikke skal ha med seg for mye. Jeg har plass til lommebok, kalender, nøkkelpung, håndkrem og vannflaske. Ikke plass til så mye mer..

Anonymous poster hash: 6e91e...3f5
Skrevet

Det er ikke plass til pcen nei. Helt grei veske om man ikke skal ha med seg for mye. Jeg har plass til lommebok, kalender, nøkkelpung, håndkrem og vannflaske. Ikke plass til så mye mer..

kjipt.. den er så utolig fin! Men så på shopbop.com at de hadde en som heter Classic q ukita og den så stor nok ut, men var utsolgt.. http://www.shopbop.com/classic-ukita-bag-marc-by/vp/v=1/845524441943574.htm de har en som heter det samme på hjemmesiden til marc jacobs, er det noen som vet hva frakten osv er der? finner den ikke noen andre steder!

Skrevet

På Shopbop så står det jo målene på vesken, er det nok i forhold til en Mac? Jeg tror det kanskje blir litt snaut?

Har handlet fra Shopbop selv, det har ikke vært noe problem. Har dog ikke handlet fra Marc Jacobs sin side.

Skrevet

På Shopbop så står det jo målene på vesken, er det nok i forhold til en Mac? Jeg tror det kanskje blir litt snaut?

Har handlet fra Shopbop selv, det har ikke vært noe problem. Har dog ikke handlet fra Marc Jacobs sin side.

Hva mener du? at den blir for liten?

Skrevet

Snaut betyr lite ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...