Gjest 100%naturlig Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 I helga ble jeg sjekka opp av ei dame, pga min syltynne kropp og som digga mine åletrange jentejeans, likte det jeg:-)
Wonders Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hæ? Er dette om sjekking eller mote? Er du jente eller gutt? Skjønner ikke helt greia med denne her jeg... Endret 7. oktober 2013 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Mmmm... sexy Anonymous poster hash: ae400...1ee 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Hæ? Er dette om sjekking eller mote? Er du jente eller gutt? Skjønner ikke helt greia med denne her jeg... Det handler ikke om sjekking, men om mote! Resultatet var at jeg opplevde å bli sjekket opp pga min kles-lokk!
Wonders Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Det handler ikke om sjekking, men om mote! Resultatet var at jeg opplevde å bli sjekket opp pga min kles-lokk! ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Good for you! Anonymous poster hash: 92306...9aa
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Hæ? Er dette om sjekking eller mote? Er du jente eller gutt? Skjønner ikke helt greia med denne her jeg... Ikke ts jeg. Jeg er mann og ble sjekket opp av en annen mann pga mine trange jeans Anonymous poster hash: 2dbf7...1c5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Åh, det var meg. Beklager, det var bare venninnen min som lurte på om du var homofil eller ikke. Anonymous poster hash: f8bab...c91 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Åh, det var meg. Beklager, det var bare venninnen min som lurte på om du var homofil eller ikke. Anonymous poster hash: f8bab...c91 He he he..... så du er mann og liker menn ? Han som ble sjekka opp av mann Anonymous poster hash: 2dbf7...1c5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Du vet ikke om det er dame enda. Ikke bli sint på personen om det er mann i kvinneklær 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Gratulerer! Selv foretrekker jeg å bli sjekket opp i romslige bukser. Spesielt sånne slaskete kosebukser, de er utrolig komfortable. Liker de veldig godt! Anonymous poster hash: 3fb7e...884
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Du vet ikke om det er dame enda. Ikke bli sint på personen om det er mann i kvinneklær Selvsagt ikke! Men for min del vet jeg at han som prøvde å sjekke meg (mann) opp også var en mann Anonymous poster hash: 2dbf7...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå