AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Nå har jeg gnikket og gnikket i stekeovnen, men den blir ikke ren! :s Jeg har jif ovn og grill, og den virker ikke i det hele tatt! Leste også en artikkel i nrk om å bruke grønnsåpe, men det virket jo heller ikke. Noen som har noe tips for å få bort alt det fastbrente? Anonymous poster hash: 1525c...276
Gjest suphadupha Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Denne er effektiv! http://www.plumbo.no/produkter/plumbo-powerclean-ovn-og-grillrens6 Obs: bruk hansker red: rettet opp link som ikke fungerte Endret 7. oktober 2013 av suphadupha
♥Mariposa Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Synes det blir ekkel lukt av ovn om man bruker div midler... Smitter over på maten man lager I ovnen
hjertesukka Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har begynt å bruke eplecidereddik til alt mulig som har med rengjøring å gjøre, også stekeovnen. Verdt et forsøk i alle fall. Ha oppi litt appelsinsaft så lukter det godt også.
_Aries Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Ovnsrens og skrubb har funket hver gang her iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå