AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er student i Drammen og mine foreldre kommer på besøk til helgen. Noen som har noen gode rastauranter å anbefale? Anonymous poster hash: 8ce7a...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Del Skrevet 7. oktober 2013 Glass nede ved elven. Anonymous poster hash: 67e06...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikini Skrevet 7. oktober 2013 #3 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Jonas B er alltids en slager. Har også vært på Aroma India, rett på andre siden av inngangen til kinoen. Spennende smaker og artig servering i flotte fat og kjeler Endret 7. oktober 2013 av Bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Del Skrevet 7. oktober 2013 Glass nede ved elven. Anonymous poster hash: 67e06...59c Ligger den der ved skolen, eller er det den borte ved magasinet? Jonas B er alltids en slager. Har også vært på Aroma India, rett på andre siden av inngangen til kinoen. Spennende smaker og artig servering i flotte fat og kjeler Takk for forslag! Hvor finner jeg Jonas B? hva slags mat har de? Anonymous poster hash: 8ce7a...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 7. oktober 2013 #5 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jonas B er vel på hjørnet på Bragernes Torg? Opp mot der kommunen er, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Del Skrevet 7. oktober 2013 Noen flere som har forslag? Anonymous poster hash: 8ce7a...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havanaa Skrevet 7. oktober 2013 #7 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du liker italiensk mat, vil jeg anbefale Fellini http://www.fellini-restaurant.no/bragernes.html Den ligger i samme bygg som kinoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 7. oktober 2013 #8 Del Skrevet 7. oktober 2013 Elvebredden og MoaMoa ligger rett ved høyskolen. God mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddadus Skrevet 7. oktober 2013 #9 Del Skrevet 7. oktober 2013 Anbefaler den nye restauranten ved kinoen i Drammen Anchas Bodega! http://www.drammen.no/Mat.aspx <- men her er i allefall en liste over forskjellige restauranter i Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Del Skrevet 7. oktober 2013 Glass nede ved elven. Anonymous poster hash: 67e06...59c Hvis Glass er den restauranten jeg tror den er, har de visstnok mat som er så god at den nesten er verdt å lide seg gjennom servicen for ... Men jeg har ikke smakt maten der selv, for betjeningen gadd ikke engang snakke med oss lenge nok til at vi fikk spurt hvor lenge det var å vente på et ledig bord. Anonymous poster hash: a65cc...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyrker83 Skrevet 7. oktober 2013 #11 Del Skrevet 7. oktober 2013 http://www.restaurantcappadocia.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Del Skrevet 8. oktober 2013 Glass - nede ved elven. God mat, servicen er stort sett OK, men det kan ta litt tid der.. Skutebrygga - også nede ved elven. God mat og god service, litt dyrere Anchas Bodega - veldig god mat og fantastisk hyggelig lokale! Pigen - Bragernes torg - god cafemat og god service Picasso - enden av gågata mot gamle innebadet/Aass bryggeri - definitivt beste cafematen i byen (men bestill gjerne bord, det er stort sett fullt der) Fellini - Bragernes torg - god italiensk mat og bra service Aroma India - Bragernes torg - god indisk, hyggelig lokale og bra service Den femte smak - Albumsgate - hvis dere skal bruke litt mer penger på middagen så kan denne anbefales (vi beveger oss oppover mot gourmetklassen her) Delight Sushi - Øvre storgate - definitivt en av de beste sushirestaurantene i byen. Pavarotti - Nedre Torggate - god, gammel italiener - veldig hyggelig lokale Oscars - Øvre Torggate - veldig god mat, fin-fin restaurant (dersom dere bare vil ha biff gå på Stallen som er vegg i vegg - beste biffen i byen (men de er ikke gode på så mye annet enn biff da...bortsett fra løksuppen)) Elvebredden - på Union - god mat, hender serveringen tar litt tid Moa-Moa - på Union - også bra mat, litt mer cafepreg Hvis dere skal ha dagtid-cafe så anbefales Condelica (Øvre Torggate) - spesielt for kaker. Definitivt beste kakene i hele byen...! Enjoy Anonymous poster hash: 106f4...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy01 Skrevet 9. oktober 2013 #13 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ingen har nevnt big horn da det er det og om noen ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #14 Del Skrevet 10. oktober 2013 Big horn i Drammen er dårlig. Går du for dyrt så er MoaMoa stedet. Strømsø på Papirbredden. En smule rimeligere er Fellini. De har restaurant på begge sider av elva.. Stå over Jonas B. Det er fortrinnsvis pizza der. Et sted jeg stikker innom for en øl og litt kjapp mat. I nedre prissjikt så anbefaler jeg Picasso på Bragernes. Sjekk også ut skjenkestua på Strømsø. En bygning fra 1600-tallet. Har tradisjonsrikt.Anonymous poster hash: d6e0f...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #15 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hos Anchas Bodega så bør du bestille bord. Veldig populært i helger.Anonymous poster hash: d6e0f...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 10. oktober 2013 #16 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg slår et slag for Pavarotti, altså! Ypperlig service, nydelige, intime lokaler og kjempegod mat. Jeg elsker tortellinien de serverer der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #17 Del Skrevet 10. oktober 2013 Pavarotti er blitt veldig bra. Moa moa er veldig bra. Picasso er middels, samme med Glass. Stallen har bra biff. Taj Mahal har byens beste indisk. Fellini er varierende på kvaliteten. Anchas Bodega har jeg hørt mye bra om. Styr unna Skutebrygga, og den som ligger i 1. etasje på kinoen. Anonymous poster hash: fa985...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #18 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ingen som har nevnt Mirawa? der er det billig og god mat Anonymous poster hash: e4e2b...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #19 Del Skrevet 10. oktober 2013 Mirawa: billig, ja,men bra? Tja... Jar du spist på Dinner i Oslo vil du aldri kunne nyte maten fra en vanlig kinarestaurant igjen...Anonymous poster hash: fa985...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå