Gå til innhold

bør alle invitasjoner sendes ut samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som tittelen spør...

Spør av flere grunner.

Anonymous poster hash: 599d5...ff5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Ellers virker det som du rangerer gjestene.

Anonymous poster hash: b1960...ac9
  • Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet ja.

Skrevet

Ja. Kan ikke se for meg noen situasjon hvor det skulle være nødvendig å sende de på forskjellige tidspunkt heller.

Anonymous poster hash: 3717e...b55
  • Liker 2
Skrevet

Ja.

Vi sendte alle samtidig, men fikk noe på kanten av et familiedrama da noen av invitasjonene kom fram i posten en dag senere enn de andre. Folk som trodde de ikke var bedt snakket med svigermor, som ringte meg, osv....

Anonymous poster hash: abd69...42e
Skrevet

Vi delte ut etter hvert som vi traff dem:)

Skrevet

Ja, det synes jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I teorien ja, men noen ganger har man jo faktisk en reserveliste også. Syntes ikke det er rart. Sto selv på reserveliste hos en venninne nå.

Ellers så er det ingen som reagerer på at man deler ut etterhvert som man treffes.Skjønner ikke hvorfor man skal bruke masse penger på porto om man treffes jevnlig. Feiret bursdagen til samboer her for noen uker siden og da var det ett vennepar som benyttet sjansen til å levere ut invitasjoner for å slippe porto.

Skrevet

Jeg synes det, ja. Folk snakker jo med hverandre, og kan stusse hvis noen får invitasjon og andre ikke (ennå).

Evt går det an å sende til familie først. Og vente med å sende ut til venner etter at familie har svart. Men de får jo gjerne noen mnd på seg til å svare, og da blir det kanskje for sent å invitere vennene.

Anonymous poster hash: acad4...ee3
Skrevet

Dersom de skal sendes med post tror jeg det er lurest å sende alle samtidig.

Skrevet

Vi kommer til å gi dato til nærmeste familie først. Skal gifte oss i 2015, og kommer sikkert til å gjøre dette over ett år i forveien, kanskje bortimot 1,5 år før, får se når vi har bokket kirke og hotell ;)
Dette fordi bryllupet blir i vanlig ferietid og vi vil at alle skal vite datoen slik at ingen bestiller noe ferietur, i tillegg fordi vi skal ha det på hotell og alle må overnatte. (Ikke nødvendigvis på hotellet, der er motell, hytter og camping også, men dette er et sted man reiser et stykke til og må overnatte)

Vi er klar over at noen kanskje må spare litt til å ta denne turen, derfor vil vi at alle nære skal vite om det lenge i forveien slik at de kan legge planer på hvordan de vil gjøre det.

Vi vil jo så klart gjerne at alle kan komme, og liker ikke tanken på at våre gjester må bruke mye penger på overnatting. Men nå er det av diverse grunner slik vi har bestemt at bryllupet vårt må bli.

Så kommer "alle andre" til å få innbydelser når det nærmer seg litt mer datoen :)

Anonymous poster hash: 0e16e...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...